۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱

مسئول ستاد اقامه نماز نهاوند عنوان کرد:

اقامه نماز جمعه در ۳ منطقه شهرستان نهاوند

اقامه نماز جمعه در ۳ منطقه شهرستان نهاوند

نهاوند - مسئول ستاد اقامه نماز نهاوند گفت: نماز جمعه در سه منطقه از شهرستان نهاوند اقامه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن هنرور صبح چهارشنبه در ستاد نمازجمعه نهاوند اظهارداشت: نماز دشمن شکن و عبادی سیاسی جمعه به صورت منظم و مستمر در ۳ منطقه شهرستان نهاوند اقامه می‌شود.

وی افزود: نماز جمعه در شهر نهاوند به امامت حجت‌الاسلام مغیثی، در شهر فیروزان به امامت حجت‌الاسلام محبی و در شهر گیان به امامت حجت‌الاسلام امینی اقامه می‌شود.

دبیرستاد اقامه نماز شهرستان نهاوند در ادامه گفت: استقبال جوانان و حضور در نمازهای جمعه چشمگیر است و باید با برنامه ریزی صحیح و سنجیده زمینه حضور تمامی اقشار جامعه را در این فریضه اسلامی مهیا کنیم.

هنرور در ادامه بیان داشت: باید از انبیاء، ائمه معصومین(ع)، علما، فضلا و بزرگان دین الگوگیری کرد و اهتمام آنها در اقامه نماز را سرلوحه قرار داد.

وی بابیان اینکه در مرحله بعد نوبت به رفتارسازی می‌رسد و این کار را نیز باید ابتدا از خود و اعضای خانواده خود شروع کنیم، ادامه داد: خداوند در یک آیه از قران کریم دوبار به موضوع نماز اشاره کرده که این نشان از اهمیت این موضوع از دیدگاه اسلام دارد.

وی خاطر نشان کرد: اهمیت نماز به حدی است که خداوند متعال یک سوره کامل در قرآن کریم به آن اختصاص داده و حضور در آن را مقدم بر تمام کارها قرار داده است.

کد خبر 4320024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha