۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۳

 فرمانده سپاه بوشهر خبر داد؛

آغاز احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

آغاز احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر

بوشهر-  فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه اصلی ترین نیاز هر خانواده مسکن است به زودی عملیات اجرای ساخت یک هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این استان آغاز خواهد شد.

به گزاش خبرنگار مهر،  علی رزمجو ظهر دوشنبه در نشست مشترک هم‌اندیشی احداث یک‌هزار واحد مسکونی مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر  اظهار داشت:  کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو دستگاهی هستند که از ابتدای انقلاب تاسیس و عمده فعالیت های آنها خدمت رسانی به محرومین بوده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های استان بوشهر موجب تولید ثروت برای کشور می شود، افزود: با وجود این ظرفیت ها وجود مناطق محروم و افراد فقیر در این استان زیبنده نیست.

 فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: با وجود منابع و ذخایر در سطح استان بوشهر که برای کشور تولید ثروت می‌کند، شایسته نیست که پس از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد وجود نقاط محروم با افرادی فقیر در این استان باشیم.

وی از احداث یک هزار واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد ویژه مددجویان این استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه اصلی ترین نیاز هر خانواده مسکن است در این راستا با همکاری کمیته امداد استان بوشهر به زودی عملیات اجرای ساخت یک هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان این استان آغاز خواهد شد.

رزمجو با تشکر از فعالیت های خوب کمیته امداد در راستای رفع محرومیت در استان، تصریح کرد: امیدواریم با این تلاش های صورت گرفته بتوانیم در آینده نزدیک شاهد کاهش مددجویان این نهاد باشیم.

کد خبر 4323803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha