۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس عنوان کرد؛

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان ۴۸۶تختخوابی ولیعصر(عج) اراک

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان ۴۸۶تختخوابی ولیعصر(عج) اراک

اراک- نماینده اراک، خنداب وکمیجان درمجلس گفت: تسریع در تامین اعتبار و تکمیل پروژه بیمارستان ۴۸۶تختخوابی ولی عصر(عج) اراک ضروری است، چراکه بخش عمده ای ازمشکلات حوزه درمان استان را رفع می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۴۸۶ تختخوابی ولی عصر (عج) اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان مرکزی به ویژه در شهر اراک در خصوص سرانه تخت های بیمارستانی نسبت به دیگر استان های کشور با کمبود مواجه است.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه بیمارستان ۴۸۶ تختخوابی ولی عصر (عج) اراک بزرگترین پروژه بیمارستانی استان مرکزی به شمار می رود که در صورت تکمیل و بهره برداری، بخش عمده کمبود تخت درمانی مرکز استان را رفع می کند.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه بیمارستانی با ظرفیت ۴۸۶ تخت درمانی، این ظرفیت بالا می تواند بخش عمده ای از عقب افتادگی استان را در حوزه بهداشت و درمان جبران کند.

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به رغم تمام تلاش هایی که دانشگاه علوم پزشکی در مورد تکمیل این پروژه انجام داده اما به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز نتوانسته براساس زمان بندی پیش بینی شده در جهت تکمیل پروژه پیش رود.

کریمی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و استاندار و پیگیری نمایندگان در مجلس، رفع این نیاز اساسی استان مرکزی و مردم اراک هر چه زودتر تحقق پیدا کند و با بهره برداری از این پروژه بزرگ عمرانی درمانی استان مرکزی، مردم استان و حتی استان های همجوار از خدمات درمانی آن بهره مند شوند.

گفتنی است طبق برآورد انجام شده، حدود ۱۴۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه در حال ساخت بیمارستان ۴۸۶ تختخوابی ولی عصر (عج) اراک نیاز بوده و مقرر است این مرکز درمانی توسط وزارت بهداشت تجهیز شود.

کد خبر 4326758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha