۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴

کریم لک‌زاده مهمان پنجمین جلسه فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه

کریم لک‌زاده مهمان پنجمین جلسه فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه

کریم لک‌زاده مهمان و کارشناس پنجمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کریم لک‌زاده فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما مهمان پنجمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده» است. این برنامه روز دوشنبه چهار تیرماه با نمایش ۲ فیلم کوتاه داستانی ایرانی، سه فیلم کوتاه داستانی، یک فیلم تجربی، یک انیمیشن و یک مستند خارجی توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

در پنجمین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، داستانی «سازاق» به کارگردانی علیرضا سلمان‌پور از تبریز، انیمیشن «تماشاچی» به کارگردانی شیدا کاشی، فیلم داستانی «آخر هفته» به کارگردانی وحید بمانی از شیراز، مستند «آخرین نامه‌ها» به کارگردانی نیلس کلاوس از کره، فیلم تجربی «رقص با باد» به کارگردانی قاسم شیشه‌گری و فیلم داستانی «خوابگردها» به کارگردانی پویا نبی به نمایش در می آیند.

پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

کد خبر 4329066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha