۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۸

معاون وزیر ورزش و جوانان:

وضعیت اقتصادی کشور آنطور که در فضای مجازی اعلام می شود نیست

وضعیت اقتصادی کشور آنطور که در فضای مجازی اعلام می شود نیست

تبریز - معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: آنطور که وضعیت اقتصادی کشور از طریق فضای مجازی اعلام می شود نبوده این در حالی است که درآمدهای ارزی کشور حداقل دو برابر هزینه های ارزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی تندگویان ظهر امروز دوشنبه در هفتمین گردهمایی مسئولان امور جوانان استان‌های سراسر کشور در تبریز با اشاره به وضعیت خاص اقتصادی کشور اظهار کرد: متاسفانه وضعیت درآمد ارزی کشور به علت فشارهای وارده و اطلاعات نادرست تاثیر قابل قبولی نمی گذارد در حالی که این وضعیت بر همگان مشخص بوده و همگی آن را به خوبی تا به حال لمس کرده ایم.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب با دشمنان بسیاری روبرو بوده و تاکنون که ۴۰ سال از عمر انقلاب می گذرد دشمنی های دشمنان با ایران تمامی ندارد، افزود: شاید جنگ دشمنان با ایران تغییر رویه داده باشد اما در حقیقت مبارزه و مقاومتی که در پیش گرفته ایم تغییری نکرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: جنگ فعلی آمریکا با ایران، جنگ اقتصادی است آمریکا در این جدال در تلاش است تا با تمامی قوا و با استفاده از توانایی همپیمانانش هجمه های سنگینی را علیه ایران روا دارد به طوری که دفاع ما با دوران دفاع مقدس فرقی نکرده اما ایستادگی در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم ها نشان دهنده روحیه جهادی ملت ایران است.

تندگویان، تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی و فشارهای روانی دشمنان را مقاومت ملت ایران عنوان کرد، یادآور شد: امروز آنچه بر همگان آشکار است محدودیت منابع مالی کشور بوده و لازم است تا همانند دوران دفاع مقدس، صرفه جویی در هزینه ها را در برنامه هایی که اجرا می شود با دقت بیشتر لحاظ کنیم.

لزوم حفظ همبستگی و وحدت در برابر توطئه های دشمنان

وی بر لزوم حفظ همبستگی و وحدت در کشور در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: جنگ نرم بسیار سخت تر از جنگ سخت است و وظیفه ما در این میان رعایت مسائل و مواردی است که می تواند به وحدت و انسجام ملی کمک کند و در حقیقت ما در هر جنگ می بایست از ارزش ها و آرمان هایمان دفاع کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان، شفاف سازی در تمامی امور را از جمله مهم ترین رویکردهای وزارت ورزش و جوانان برشمرد، افزود: ضمن آن که تاکید داریم مدل هزینه های ادارات کل استان ها به وزارت ورزش و جوانان ارجاع داده شود از طرفی دیگر هم به خاطر مشکلات و تنگناهای مالی بایستی به جای برگزاری نشست ها بیشتر به دنبال عملیاتی کردن اهداف و برنامه ها باشیم.

تندگویان، صرفه جویی و نظارت دقیق بر اعتبارات را سرلوحه عمل مدیران استانی در مقابل با بحران اقتصادی دانست و گفت: جذب اعتبارات استانی در بخش جوانان پذیرفتنی نیست و امیدواریم استان ها در این خصوص دقیق تر عمل کرده و در عین حال صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با بحران اقتصادی در کشور همانند دوران دفاع مقدس که ملت جانانه ایستادگی کردند ادامه یابد خاطرنشان کرد: آنطور که وضعیت اقتصادی کشور از طریق فضای مجازی اعلام می شود نبوده این در حالی است که درآمدهای ارزی کشور حداقل دو برابر هزینه های ارزی است.

کد خبر 4330115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha