۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵

آغاز اولین دوره کشوری تربیت مربی نهج البلاغه  

آغاز اولین دوره کشوری تربیت مربی نهج البلاغه  

اولین دوره کشوری تربیت مربی نهج البلاغه با هدف ارائه مفاهیم طی سه ترم آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره کشوری  تربیت مربی نهج البلاغه با هدف ارائه مضامین و مفاهیم این کتاب  به روش های کلاسداری از سوی موسسه امیر المومنین(ع) برگزار می شود.

دوره تربیت مربی نهج البلاغه طی سه ترم سه روزه در روزهای جمعه برگزار می شود و در پایان به فراگیران، گواهی نامه پایان دوره معتبر از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می گردد.

آشنایی با روش های کلاسداری و پژوهش در زمینه نهج البلاغه از اهداف جزئی دوره تربیت مربی نهج البلاغه و ارائه روش های یکسان و منسجم در زمینه آموزش مضامین و مفاهیم این کتاب و شناسایی، جذب، پرورش و به کارگیری فعالان و نخبگان در این زمینه از اهداف کلی برگزار این دوره به شمار می رود.

ثبت نام اولین دوره تربیت مربی  کشوری نهج البلاغه، ویژه خواهران و برادران از ابتدای تیر آغاز شده  و تا هفدهم  تیرماه توسط موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان ادامه دارد.

داشتن مدرک کارشناسی و یا مدرک دیپلم به شرط حافظ بودن کتاب قرآن و نهج البلاغه از شرایط حداقلی فراگیران برای ثبت نام تعیین شده است.

لازم به ذکر است که واجدین شرایط می توانند با مراجعه به حوزه آموزش و پژوهش موسسه امیرالمومنین علیه السلام به آدرس سه راه مدرس، ابتدای بلوار مفتح، کوچه شهید قسمت کننده، وحدت ۹ و یا تماس با شماره تلفن ۵۵۵۸۳۵۹۱جهت ثبت  نام اقدام نمایند.

کد خبر 4336272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha