۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۰۲

استاندار یزد:

عملکرد مدیران یزد در حوزه اشتغال منطبق با شرایط اقتصادی نیست

عملکرد مدیران یزد در حوزه اشتغال منطبق با شرایط اقتصادی نیست

یزد ـ استاندار یزد گفت: عملکرد مدیران یزد در حوزه اشتغال منطبق با شرایط اقتصادی نیست بنابراین این عملکرد رضایت‌بخش و مدنظر نظر ما نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال پس از استماع گزارش‌های مدیران در مورد اشتغالزایی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور اظهار داشت: اگر در شرایط عادی قرار داشتیم، این عملکرد ممکن بود مناسب به نظر برسد و استانداری نیز رضایت نسبی خود را از این اقدامات اعلام می کرد اما در این شرایط، این عملکرد مناسب نیست.

وی بیان کرد: حجم بیکاری در استان یزد و دیگر نقاط کشور بالا است و این یک آسیب جدی تلقی می‌شود بنابراین اقداماتی که تاکنون انجام شده، برای ما رضایت‌بخش نیست.

زمانی ‌قمی تصریح کرد: در چنین شرایطی باید تلاش جدی‌تری از سوی مدیران و دستگاه‌ها انجام شود و با اگر بخواهیم در زمینه اشتغال رضایت کامل ایجاد شود، این حجم از فعالیت قابل قبول نیست.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا کشور را از بحران خارج کنیم زیرا توطئه ها و تحریم‌های دشمن پایان ندارد و باید آماده باشیم.

وی با تاکید بر توسعه مشاغل دانش بنیان عنوان کرد: امروز جای شرکت‌های دانش ‌بنیان در کارگروه اشتغال خالی بود و لازم است مسئولان به مقوله فناوری به شکل جدی‌تری بپردازند و آن را در دستور کار خود قرار دهند.

زمانی قمی تصریح کرد: به نظر می رسد در کشور و استان ما، در مقابل مقوله فناوری و روش های علمی برای راه انداختن کسب و کار مقاومت می شود در حالی که این نوع از مشاغل با هزینه های بسیار پایین، اشتغالزایی بالا و درآمد خوب، می تواند اقشار مختلف به ویژه تحصیلکرده ها را زیر پوشش قرار دهد.

وی ادامه داد: وضعیت فعلی استان یزد منطبق با شرایط امروز و آینده نیست و لازم است مدیران حضور جدی در جلسات داشته باشند و هیچ مدیری حق ندارد در صورت حضور خود در استان، برای جلسات کارگروه، جانشین معرفی و اعزام کند بلکه باید شخصا در این جلسات حضور یابد.

کد خبر 4344480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha