۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۳:۵۹

رئیس اداره تامین اجتماعی گناباد؛

۲۰ هزار بیمه شده از خدمات تامین اجتماعی گناباد استفاده می کنند

۲۰ هزار بیمه شده از خدمات تامین اجتماعی گناباد استفاده می کنند

گناباد- رئیس اداره تامین اجتماعی گناباد گفت: ۲۰ هزار بیمه شده در این شهرستان داریم که از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شریفی بعدازظهر شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی ۲۱ خدمت به اعضای خود ارائه می کند که درمان ویترین این خدمات بوده و اگر نگاه آینده نگری در مردم صورت گیرد می تواند اعضای این سازمان افزایش یابند.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۰ هزار بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی در گناباد داریم که شامل گروه های مشاغل آزاد، رانندگان، بافندگان و بیمه شده اجباری می شوند.

رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه گناباد تصریح کرد: درحال حاضر تعداد ۴ هزار نفر مستمری ماهیانه از این اداره دریافت می کنند که ۱۰ درصد نیز افزایش داشته و ۶۴ هزار نفر نیز در گناباد و بجستان از خدمات متنوع تامین اجتماعی بهره مند می شوند که در حدود ۵۰ درصد جمعیت است.

شریفی خاطرنشان کرد: سال گذشته برای بهبود وضعیت کاری و در راستای اقتصاد مقاومتی طرح روان سازی مراحل اداری، بخشودگی جرائم و خرید دین کارفرمایان صورت گرفته و برای بهبود کار تمامی پرونده های این اداره تا پایان سال الکترونیکی خواهد شد.

وی بیان کرد: تاکنون دو هزار و ۴۰۰ نفر کارگرساختمانی را تحت پوشش قرارداده ایم و سهمیه نیمه دوم سال ۹۶ ما نیز ۵۵۰ نفر بوده که تاکنون ۳۰۰ نفر قرارداد بسته شده است.

شریفی گفت: سال گذشته مبلغ دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غرامت کوتاه مدت و ۷۰۰ میلیون تومان غرامت دستمزد و یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان بیمه بیکاری پرداخت شده است.

کد خبر 4346799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha