۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۶

محیط بانان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

محیط بانان نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر - با برگزاری مراسم روز ملی محیط بان در بوشهر، از محیط بانان نمونه، روسای نمونه و ادارات برتر شهرستانی استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر صبح چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز ملی محیط‌بان در بوشهر اظهار داشت: محیط بانان با عشق و ایثار مثال‌زدنی در ایام مختلف در حال تلاش برای حفاظت از محیط زیست می‌دهند.

حسین دلشب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان خاطرنشان کرد: محیط‌بانان با شجاعت و دلیری در بسیاری از مناطق صعب العبور در گرمای غیر قابل تحمل  بوشهر به فعالیت مشغول هستند که کار آنها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه اینگونه تلاش و انجام وظیفه به جز با عشق‌ورزی ممکن نیستٰ ادامه داد: این تلاش‌گران با جانفشانی و تعهد در راستای حفاظت از آفریده‌های پروردگار و تلاش در راه اجرای قانون از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اضافه کرد: در راستای حفظ منافع ملی و دفاع از گنجینه‌های ارزشمند محیط زیست استان بوشهر بدون هر گونه واهمه طبق قانون ایستاده‌ایم و حمایت‌های علنی و عملی خود را اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در برخورد با متخلفین زیست‌محیطی به هیچ وجه کوتاهی نخواهیم کرد، افزود: از جدیدترین امکانات و تجهیزات در راستای انجام وظیفه کامل‌تر محیط بانان در مناطق حفاظت‌شده بهره جسته‌ایم.

دلشب بیان کرد: به‌زودی تعداد قابل توجهی تجهیزات کاربردی و مدرن خریداری شده و به کادر اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به‌ویژه در مناطق حساس و خاص محیط زیستی اضافه خواهد شد.

کد خبر 4363139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha