۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۴۶

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

آب وهوای همدان سرمایه‌گذاری درحوزه انرژی خورشیدی را روان کرده است

آب وهوای همدان سرمایه‌گذاری درحوزه انرژی خورشیدی را روان کرده است

همدان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: آب و هوای همدان بهترین موقعیت را برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی خورشیدی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه سرمایه گذار اتریشی با نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان درخصوص احداث نیروگاه خورشیدی عصر یکشنبه برگزار شد.

سیدناصر محمودی در این نشست ضمن معرفی استان همدان و ظرفیت های آن برای سرمایه گذاری گفت: با توجه به مطالعات سرمایه گذاران ایرلندی و انگلیسی، شرایط آب و هوای همدان، بهترین موقعیت را برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی خورشیدی ایجاد کرده است.

محمودی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران اصل و سود سرمایه خارجی را تضمین می کند.

محمودی در ادامه از احداث کارخانه تولید پنل خورشیدی در داخل کشور خبر داد و گفت: این کارخانه توسط یک سرمایه گذار آلمانی ایجاد می شود تا برای احداث نیروگاه خورشیدی مجبور به وارد کردن پنل از خارج کشور نباشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در ادامه استان همدان را در حوزه سرمایه گذاری دارای دو مزیت دانست و افزود: شرایط طبیعی همدان و داشتن مدیران حمایت گر و در راس آن استاندار که همواره حامی سرمایه گذاران بوده، مزیت های استان همدان برای سرمایه گذاران و اطمینان خاطر آنان است.

جرالد سرمایه گذار اتریشی نیز گفت: بررسی کرده و همدان را بهترین مکان برای سرمایه گذاری دیده ام و آینده استان همدان را درخشان می بینم.

کد خبر 4373003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha