۲ بهمن ۱۳۸۵، ۱۲:۵۷

منادی به "پایان راه" فیلم خود رسید

فیلم سینمایی "پایان راه" به کارگردانی افسانه منادی که در بخش مسابقه فیلم‌های اول جشنواره فجر امسال حضور دارد، مراحل نهایی آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارد.

منادی ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد روند آماده سازی فیلم برای نمایش در جشنواره فجر گفت: "موسیقی فیلم توسط کارن همایون فر به پایان رسیده و مرحله صداگذاری و میکس فیلم توسط یاور تورنگ انجام شده است. اکنون مسعود بهنام در استودیو بهمن مشغول تبدیل فیلم به نسخه 35 میلیمتری است."

این فیلم یک اثر اجتماعی و جاده ای است و داستان خواهر و برادری را روایت می کند که در تهران زندگی می کنند و از بیماری پدرشان در شمال کشور باخبر می شوند. آنها باید برای دیدن و مراقبت از پدرشان بروند. اما هر کدام از آنها برای نرفتن دنبال بهانه ای می گردد و گرفتاری و مشکلات خاص خود را بیان می کند. با این وجود هر دو آنها مجبور می شوند عازم این سفر شوند و این حرکت زندگی شخصی و دغدغه های این خواهر و برادر را نشان می دهد.

فاطمه گودرزی، فرهاد اصلانی، بهزاد خداویسی، مریم کاویانی، معصومه میرحسنی و علیرضا کمالی نژاد بازیگران فیلم هستند. محسن بابایی طراح چهره پردازی و نادر مقدس طراح صحنه و لباس، مجری طرح و تهیه کننده "پایان راه" است.

کد خبر 438006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha