۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۱۶

استاندار بوشهر:

زیرساخت‌ها در روستاهای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر توسعه می‌یابد

زیرساخت‌ها در روستاهای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر توسعه می‌یابد

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در هلیله و بندرگاه، گفت: زیرساخت‌ها در روستاهای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح گازرسانی روستاهای هلیله و بندرگاه بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای برای ارائه خدمات مناسب به روستاهای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مردم روستاهای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان حافظان نیروگاه اتمی بوشهر محسوب می‌شوند خاطرنشان کرد: امنیت مطلوبی در نیروگاه اتمی بوشهر شاهد هستیم.

استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و بیان کرد: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در روستاهای هلیله و بندرگاه اجرا شده و طرح‌های مهمی نیز در آینده اجرا خواهد شد.

وی از نگاه ویژه دولت به روستاهای هلیله و بندرگاه خبر داد و اضافه کرد: در این راستا شاهد اجرای طرح‌گازرسانی، فضای آموزشی، مرکز بهداشت و درمان و دیگر پروژه‌ها هستیم.

گراوند از افزایش سطح خدمات در  روستاهای هلیله و بندرگاه مانند دیگر نقاط استان بوشهر خبر داد و افزود: بیش از ۲۸ میلیارد تومان پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی برای گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر اضافه کرد: ۹۹ درصد خانوار شهری استان دسترسی به طرح گازرسانی دارند.

کد خبر 4389544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha