۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۰۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

سبک زندگی قرآنی از نیازهای ضروری جامعه است

سبک زندگی قرآنی از نیازهای ضروری جامعه است

مشهد-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سبک زندگی قرآنی یکی از نیازهای ضروری و اساسی امروز جامعه بوده که باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت السلام کاظم لطفیان شنبه شب در اختتامیه اردوی استعدادهای قرانی شمال شرق کشور در بقعه متبرکه امامزاده محمد محروق(ع) نیشابور اظهار کرد: سبک زندگی قرآنی یکی از نیاز های ضروری و اساسی امروز جامعه بوده و اگر می خواهیم این سبک زندگی را در جامعه پیاده کنیم باید از دوران نوجوانی سبک قرآنی را بیاموزیم.

وی افزود: فعالان قرآنی خوشبختانه با تمهیداتی که دیده شده است انسجام خوبی پیاده کرده و در راستای تحقق اهداف گام های خوبی را برداشته اند که امیدواریم شاهد موفقیت های روز افزون این عزیزان باشیم.

لطفیان ادامه داد: در راستای انسجام هر چه بیشتر جوانان قرآنی مناطق در کشور تقسیم شده اند و شبکه جوانان قرآنی استان های گلستان ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در شرق و شمال شرق کشور بوجود آمده است.

لطفیان ابراز کرد: جوانان قرآنی در طول سال فعالیت های گوناگون را انجام می دهند و تجربه کسب می کنند و این اردوها باعث می شود این افر اد در کنار یکدیگر قرار گرفته و تجربه های خود را با یکدیگر پیوند دهند.

وی گفت: جوانان قرآنی در این گونه برنامه ها به نوعی تشویق و ترغیب  استفاده بیشتر از  قرآن و آموزه های نجات بخش این کتاب آسمانی  پیدا می کنند.

کد خبر 4391412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha