۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۵۸

مدیر امورمشترکین آبفای کرمانشاه خبر داد

افزایش ۳درصدی مصرف آب مشترکان کرمانشاهی

افزایش ۳درصدی مصرف آب مشترکان کرمانشاهی

کرمانشاه_مدیر امورمشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افزایش حدود ۳ درصدی مصرف آب شهروندان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، عبدالرضا مروج اظهار داشت: باتوجه به وقوع زلزله در آبان ماه سال ۹۶ و وجود شرایط خاص، با احتساب ۴ هزار و ۵۷۳ فقره انشعاب جدید، مصرف مشترکین بدون احتساب سرپل ذهاب که از زمان زلزله ۲۱ آبان ۹۶ تاکنون کنتورخوانی نداشته است، بیش از ۴۸ میلیون متر مکعب در ۶ ماهه سال جاری است.

وی افزود: در مدت مشابه سال ۹۶ میزان مصرف مشترکان نزدیک به ۴۷ میلیون متر مکعب بوده است که حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب افزایش مصرف داشته است.

مدیر امورمشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بیان کرد: با تلاش مامورین کنتور نویسی امور مشترکین، در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون بارکنتور آب مشترکین قرائت شد و پس از انجام محاسبات، قبوض آب بهای آنها نیز توزیع شد.

مروج میزان مطالبات شرکت از مشترکین را بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین مطالبات شرکت از ادارات دولتی و عمومی، نیروهای مسلح است و ۱۲۰ میلیارد ریال نیز در بخش خانگی طلب داریم.

کد خبر 4417894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha