۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۰۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:

۷۰ موکب اربعین حسینی در اندیمشک راه اندازی می شود

۷۰ موکب اربعین حسینی در اندیمشک راه اندازی می شود

اندیمشک - رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، ۷۰ موکب خدمات رسان در اندیمشک راه اندازی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید علی‌پور عصر امروز در اولین جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: حماسه اربعین حسینی اجتماع شور، اعتقاد و نشان دهنده وفاداری میلیون ها مسلمان به ارزش های اسلام و ائمه اطهار (ع) است و دشمن از این اجتماع پرشور حسینی واهمه دارد. 

وی افزود: شکوه عزاداری های این ایام موجب ترویج اسلام ناب محمدی می‌شود و تبلیغات مسموم دشمنان و توطئه های آنها هیچ گاه نمی تواند خللی در این شور و اشتیاق حسینی مردم وارد سازد.

حجت‌الاسلام علی‌پور بیان کرد: محرم و صفر، نمایانگر اعتقاد مردم شهرستان اندیمشک است که همواره با شور حسینی در برنامه های معنوی و مذهبی حضور دارند و نیز مردم در این راستا همواره نسبت به مسئولین پیشگام بوده و به صورت خودجوش مشارکت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به اینکه اندیمشک دروازه طلایی خوزستان است و هر ساله میلیون ها نفر زوار حسینی از این شهرستان عبور می‌کنند، بیان کرد: بیش از ۷۰ موکب به منظور اسکان و پذیرایی در این شهرستان به صورت خودجوش و با نظارت ستاد اربعین فعالیت خواهند کرد و موکب مرکزی نیز در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام اندیمشک بر پا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌پور گفت: با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ عاشورا و تبیین مبانی دینی در طول مدت برپایی موکب ها، اعزام مبلغ را در دستور کار خود قرار داده و مبلغان و مبلغات را به موکب هایی که دارای ظرفیت اسکان هستند سوق خواهیم داد.

کد خبر 4419250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha