۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹

مدیرکل هنرهای نمایشی در گفتگو با مهر:

سند شورای صنفی هنرهای نمایشی با ملاحظات حقوقی در دست نگارش است

سند شورای صنفی هنرهای نمایشی با ملاحظات حقوقی در دست نگارش است

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که سند شورای صنفی هنرهای نمایشی توسط گروهی از حقوقدانان با لحاظ جنبه های حقوقی و اداری در حال نگارش است.

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره زمان آغاز به کار شورای صنفی هنرهای نمایشی که قرار است روند قیمت گذاری بهای بلیت آثار نمایشی و همچنین درجه‌بندی سالن های خصوصی تئاتر را عهده‌دار باشد به خبرنگار مهر گفت: سند شورای صنفی هنرهای نمایشی از جنبه حقوقی و اداری توسط گروهی از حقوقدانان زیر نظر اداره‌کل هنرهای نمایشی در دست نگارش است و بعد از اتمام این مرحله، در تعامل با خانه تئاتر سند مربوطه کامل خواهد شد.

وی درباره زمان اجرایی شدن این سند، اظهار کرد: بعد از طی شدن مراحل اداری و در نهایت تایید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این سند ابلاغ خواهد شد. تلاش مان این است که خیلی زود این سند ابلاغ شود ولی با توجه به مراحل اداری مورد نیاز سقف ۱ ماه را برای آن در نظر گرفته ایم.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود درباره اعضای شورای صنفی هنرهای نمایشی تاکید کرد: چون سند به لحاظ مراحل قانونی و اداری توسط گروهی از حقوقدانان در حال بررسی است هنوز نمی توان درباره اعضای شورا با قطعیت صحبت کرد ولی باید در این شورا نمایندگان نهادهای صنفی، ناظر و متولی تئاتر نظیر صنف خانه تئاتر، صنف تماشاخانه های خصوصی و نهادهای فعال همچون شهرداری تهران حضور داشته باشند.

کد خبر 4429623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha