۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۳۸

علیرضا جهانبخش

شرایط بازی کردن با تیم های پرقدرت را نداریم

شرایط بازی کردن با تیم های پرقدرت را نداریم

مهاجم تیم ملی ایران گفت: با توجه به وضعیتی که داریم بازی برابر بولیوی هم رضایت بخش بود و کادر فنی از این بازی راضی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی دو بر یک ایران برابر بولیوی در ورزشگاه آزادی گفت: شاهد یک بازی خوب بودیم. بولیوی حریف آسانی نبود و در دقایقی هم ما را دچار دردسر کرد. اما توانستیم با یک بازی هماهنگ این تیم را دو بر یک شکست داده و محک خوبی بخوریم.

وی در ادامه گفت: ما نمی توانیم همانند خیلی از کشورهای جهان با تیم های قدرتمند بازی کنیم، حتی یک بازی را هم از دست دادیم و حالا باید منتظر دو دیدار دوستانه دیگر در آینده باشیم که آن دو بازی می تواند کمک مفیدی به کادر فنی تیم ملی داشته باشد.

مهاجم تیم ملی خاطرنشان کرد: انتظار از فوتبال ایران بالاست. ما در جام جهانی، بازی های بسیار خوبی انجام دادیم اما اگر می خواهیم در جام ملت های آسیا و پس از ۴۰ سال به قهرمانی دست یابیم نیاز به تدارک قوی داریم که امیدوارم فدراسیون فوتبال بتواند این مهم را انجام داده و ما بعد از ۴۰ سال قهرمان آسیا شویم.

وی افزود: خوشحالم امروز بانوان هم به ورزشگاه آمدند و بعد از سالها توانستند فوتبال را از ورزشگاه تماشا کنند نه از طریق گیرنده های خود. اما امید دارم که این روند ادامه پیدا کند و در بازی های لیگ هم بانوان هم بتوانند به ورزشگاه بیایند.

جهانبخش در خصوص وضعیتش در لیگ انگلیس اظهار داشت: شرایط بازی در لیگ انگلیس سخت است و باید تلاش زیادی کنیم. من بزرگترین هدفم این است که در لیگ انگلیس بازی‌های خوبی انجام دهم. خوشبختانه در دیدار آخر بازی کردم و از دید سرمربی بازی خوبی را انجام دادم.

مهاجم تیم ملی در پایان تصریح کرد: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. نیاز به اعتماد به نفس بیشتر داریم و این به دست نمی آید مگر با انجام بازی های تدارکاتی خوب که ما را برای شروع جام ملت های آسیا آماده می کند.

کد خبر 4432495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha