۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۱۱

رئیس پلیس راه استان ایلام:

محدودیت های ترافیکی از فردا در ایلام اجرایی می شود

محدودیت های ترافیکی از فردا در ایلام اجرایی می شود

ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: از فردا به احتمال بسیار قوی محدودیت های ترافیکی در ایلام اجرایی می شود.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ما با افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بودیم و انتظار این را داریم که از فردا ترددها افزایش پیدا کند.

وی افزود: به همین حهت برای محورهای مواصلاتی و ورودی شهر ایلام میدان قرآن و ازدحامی که در آن قسمت است طرح ترافیکی و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

وی تصریح کرد: طرح ترافیکی و تمهیداتی که در خصوص محدودیت های ترافیکی ایجاد می شود مردم عزیز و زائران بایستی آمادگی را داشته باشند، زائران که از فردا به داخل شهر مهران ورود پیدا می کنند باید از طریق سایت های خبری اطلاع پیدا کنند از این که ترددها جاده ها در استان ایلام به چه صورت است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: از فردا به احتمال بسیار قوی جاده از سمت مهران به ایلام یک طرفه خواهد شد و از میدان قرآن به سمت محورملکشاهی و نهایتا مهران محدودیت ترافیکی به صورت یک طرفه به سمت شهر مهران در حرکت خواهد بود، در خصوص میدان قرآن به سمت سرابله سرابله و حمیل به اقتضای جمعیت و ترددهای که به سمت ایلام است تمهیدات لازم نیز اندیشیده می شود.

وی افزود: مردم و زائران باید آمادگی لازم در خصوص وضعیت های ترافیکی آمادگی لازم را داشته باشند، از روستاهای یکه در مسیر مهران و ایلام به سمت صالح آباد هستند درخواست داریم در این یکی دو روز که محدودیت ترافیکی ایجاد می شود همکاری لازم داشته باشند.

وی ادامه داد: از آنجا که پیاده روی طولانی زیارت برای زائران خستگی جسمانی بسیار زیادی را ایجاد می کندتوصیه داریم  قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند سپس به حرکت ادامه دهند، سفر خود را برنامه ریزی کنند و حتی الامکان در شب رانندگی نکنند.

کد خبر 4444223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha