۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۴۲

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد:

برگزاری ۲۰۰ جلسه قرائت زیارت اربعین در مساجد تویسرکان

برگزاری ۲۰۰ جلسه قرائت زیارت اربعین در مساجد تویسرکان

تویسرکان - رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری ۲۰۰ جلسه دعا و زیارت اربعین در مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی کاروند ظهر چهارشنبه در جمع مبلغان از برگزاری بیش از ۲۰۰ جلسه دعا و زیارت اربعین در مساجد و هیئات مذهبی تویسرکان با حضور مداحان، مبلغین و مبلغات بومی و اعزامی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: طی ایام اربعین حسینی مداحان، مبلغین و مبلغات دینی در مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی، مراکز فرهنگی و قرآنی شهر و روستاهای این شهرستان به تبیین مسائل شرعی، اقامه نماز جماعت، برپایی مجلس سخنرانی و عزاداری و برگزاری جلسات دعا و زیارت پرداختند.

حجت‌الاسلام کاروند عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و گزارش‌های مداحان، مبلغین بومی و اعزامی در ایام اربعین، تعداد ۲۰۰ جلسه دعا و زیارت اربعین در جلسات و محافل عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) برگزار شده است.

برگزاری ۱۱۰ جلسه سخنرانی ویژه اربعین حسینی در تویسرکان

وی همچنین گفت: مبلغین اعزامی در شب و روز اربعین شهادت امام حسین(ع) طی بیش از ۱۰۰جلسه پیرامون شخصیت والای امام حسین (ع) سخنرانی کردند.

حجت الاسلام کاروند گفت: در ایام اربعین شهادت امام حسین(ع) ۷۰ مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف شهرستان تویسرکان به تبیین خصوصیات اخلاقی حضرت امام حسین (ع) و ابعاد زندگانی ایشان پرداختند.

وی افزود: این تعداد مبلغ شامل مبلغان طرح هجرت، مبلغان و مبلغات مقیم بودند که در مساجد و هیئات مذهبی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه دهستانهای هفتگانه بخش های مرکزی و قلقلرود این شهرستان در شب و روز اربعین امام حسین (ع) به تبیین زندگانی آن حضرت در این ایام پرداختند.

کد خبر 4446527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha