۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

۲۸ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان

۲۸ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان به کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه امسال بیش از ۲۸ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان بوده که ۷درصد رشد دارد.

سردار علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر به کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه امسال بیش از ۲۸ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان بوده است.

وی اظهار کرد: کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷ درصد افزایش دارد. 

فرمانده انتظامی استان زنجان بابیان اینکه کشف کالای فرهنگی در هفت ماه امسال در استان ۲۸ درصد رشد دارد، ابراز کرد:  متأسفانه در این وضعیت بد اقتصادی کالای قاچاق افزایش‌یافته ولی پلیس با این معضل برخورد می‌کند.

آزادی تأکید کرد: بیشتر کالاهای قاچاق کشف‌شده در استان زنجان مربوط به منسوجات، دارو، پارچه و لوازم‌خانگی  و مشروبات الکلی بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: باید در راستای مبارزه با قاچاق کالا تنها نیروی انتظامی دخیل نیست و باید تمام سازمان‌ها دخیل باشند و با این کار به تولید و اشتغال کمک کنیم.

آزادی افزود: در راستای کاهش مبارزه با مواد مخدر باید همه پای‌کار بیایند وباهم وحدت داشته و با معضل قاچاق مبارزه و مقابله بکنند. 

کد خبر 4455771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha