۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵

با سخنرانی دو مرجع تقلید؛

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در قم برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال علامه طباطبایی در قم برگزار می‌شود

قم - مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی(ره) طی دو شب متوالی و با سخنرانی دو مرجع تقلید در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی نجفی قدسی گفت: به منظور پاسداشت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت علامه طباطبایی(رض)، در شب نخست این مراسم، همایش علمی «المیزان و علوم انسانی و اسلامی» با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شامگاه چهارشنبه ۲۳ آبان ماه ۹۷ در بیت شریف این عالم ربانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم پس از قرائت تعدادی از مقالات برگزیده، آیت الله علی اکبر رشاد، رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران و مسئول پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به ایراد سخن می‌پردازد و پس از آن شرکت کنندگان در این همایش از بیانات آیت الله العظمی جوادی آملی مستفیض خواهند شد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: مجموعه مقالات همایش‌های المیزان و علوم انسانی اسلامی در دو جلد کتاب پانصد صفحه‌ای به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تدوین و منتشر شده است که در این مراسم رونمایی و تقدیم حاضران خواهد شد.

وی گفت: شب دوم بزرگداشت سالگرد ارتحال علامه طباطبایی نیز در شامگاه پنجشنبه ۲۴ آبان ماه ۹۷ و با مشارکت انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه با موضوع «محوریت قرآن و نهج البلاغه در تبلیغ» برگزار می‌شود که در این جلسه اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم و همچنین میهمانانی از علمای بلاد و حوزه علمیه نجف اشرف حضور خواهند داشت و از تعدادی شخصیت‌های علمی و تبلیغی تکریم و تقدیر خواهد شد.

نجفی قدسی اضافه کرد: در این مراسم پس از سخنان کوتاه چند نفر از علماء و بزرگان که در عرصه‌های تبلیغی و ترویجی تلاش گسترده ای داشته‌اند، حجت الاسلام محسن قرائتی سخنانی ایراد خواهد کرد و پس از آن از بیانات آیت الله العظمی مکارم شیرازی مستفیض خواهیم شد.

کد خبر 4457272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha