۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۹:۳۹

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

تنها ۳۵۰ مدرسه استان زنجان امام جماعت دارد

تنها ۳۵۰ مدرسه استان زنجان امام جماعت دارد

زنجان- رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان تنها ۳۵۰ مدرسه امام جماعت دارد، گفت: این برای ۲ هزار و ۷۱۵ مدرسه استان زنجان بسیارکم است.

سعید ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه برگزاری نماز جماعت در مدارس استان زنجان نیاز به برنامه‌ریزی دارد، گفت: ستاد اقامه نماز نسبت به برگزاری نماز در مدارس بسیار تأکید دارد. 

وی اظهار کرد: در استان زنجان تنها ۳۵۰ مدرسه امام جماعت دارند و این برای ۲ هزار و ۷۱۵ مدرسه استان زنجان بسیارکم است. 

رئیس  ستاد اقامه نماز استان زنجان بر توسعه نماز جماعت در مدارس استان زنجان تأکید کرد و یادآور شد: این ستاد نسبت به برگزاری نماز جماعت در مدارس به همکاری سایر نهادهای فرهنگی و دینی نیاز دارد. 

ناصری از وجود هزار و ۲۰۰ مسجد شهری و روستایی در استان زنجان خبر داد و افزود: خوشبختانه اقامه نماز در مساجد استان از سوی مردم بسیار خوب است. 

وی  ابراز کرد: نهادینه کردن امر نماز در مراکز آموزشی نیاز به تلاش دارد و باید مدیریت و برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: خوشبختانه وضعیت استان زنجان در بحث نماز خوب است، اما با آن چیزی که شایسته نظام جمهوری اسلامی است، فاصله‌داریم.

ناصری بر ترویج و تقویت فرهنگ نماز در جامعه تأکید کرد و گفت: تحقق این امر مهم نیاز به برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی شده دارد چراکه امروز دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده و باید باورها و ارزش‌های دینی در جامعه تقویت شود. 

کد خبر 4460018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha