۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۹:۰۶

بازاریابی اینترنتی ارزان‌ترین روش بازاریابی است

بازاریابی اینترنتی ارزان‌ترین روش بازاریابی است

بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی آنلاین، فرآیند ترویج کسب و کار یا نام تجاری، محصولات یا خدمات به‌شکل آنلاین، با استفاده از ابزارهایی است که درنهایت منجر به فروش کالا و یا خدمات می‌شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بازاریابی آنلاین یک اصطلاح بسیار گسترده است که شامل طیف وسیعی از تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی از جمله تولید محتوا، ایمیل، رسانه های اجتماعی و سئو و بهینه سازی و سایر تکنیک‌ها  است.

چرا بازاریابی اینترنتی؟

اکنون که با معنای اینترنت مارکتینگ آشنا شدید، حال می‌خواهیم بدانیم که چرا باید بازاریابی اینترنتی را انتخاب کنیم. در زیر برخی از مزایای بازاریابی اینترنتی را می گوئیم که البته مهمترین آن کاهش هزینه ها است.

کاهش هزینه‌ها

مسلما بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی‌های فیزیکی قیمت کمتری دارد و مقرون به‌صرفه‌تر است. به‌منظور انجام بازاریابی در محیط‌های فیزیکی بسیاری از هزینه‌های اضافه را دارید که در بازاریابی اینترنتی آنها را ندارید. به‌عنوان مثال در محیط فیزیکی شما هزینه‌هایی مانند هزینه اجاره و یا خرید مکان ، مالیات، هزینه های شهرداری، هزینه های حمل و نقل، هزینه های تجهیزات، دکور مغازه، هزینه برق، هزینه کارگر وبسیاری از هزینه های دیگر که بسته به مکان مغازه یا فروشگاه و قوانین مربوط به آنجا وجود دارد، باید پرداخت کنید. ولی در بازاریابی اینترنتی هیچ کدام از این هزینه ها وجود ندارد وشما فقط با استفاده از یک دستگاه کامپیوتر و اینترنت می توانید کار بازاریابی خود را انجام دهید.

با انجام بازاریابی اینترنتی، علاوه بر کاهش هزینه ها نتایج بهتری نیز نسبت به بازاریابی فیزیکی خواهید داشت. از آنجا که در بازاریابی آنلاین، سایت شما بر روی شبکه جهانی قرار دارد ، بسیاری از مردم در سراسر جهان  می توانند آن را مشاهده کنند ولی در محیط های فیزیکی فقط افراد محدودی می توانند آن را مشاهده کنند، بنابراین بازاریابی آنلاین مسلما نتایج بهتری خواهد داشت.

شرکت طراحی سایت دارکوب، ارائه دهنده انواع خدمات طراحی وب و سئو و بهینه سازی و بازاریابی اینترنتی، با ارائه با کیفیت‌ترین پکیج‌های بازاریابی آنلاین و با کمترین هزینه، همیشه توانسته بوده، رضایت مشتریان خود  را جلب کند.

فعالیت‌های شبانه‌روزی

بازاریابی اینترنتی خوشبختانه محدود به زمان نیست. یعنی شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید فعالیت های تجاری خود را داشته باشید. همچنین مشتریان نیز می توانند  در ۲۴ ساعت روز خرید خود را انجام دهند. درحالیکه بازاریابی‌های عادی محدود به ساعات مشخصی در شبانه روز است.

مزایای بازاریابی اینترنتی

فرض کنید که شما صاحب کسب و کاری هستید. فروشگاهی واقع در یک خیابان دارید، اگر کسب و کارشما به دنیای اینترنت ارتباطی نداشته باشد و فقط به صورت فیزیکی فروش داشته باشید، مردم همان کوچه یا خیابان و نهایتا همان شهرک و شهر از شما خرید کنند. در حالت ایده آل اگر بخواهید فروش خود را افزایش دهید، باید فروشگاهی بزرگ در یک مکان مناسب داشته باشید که در این صورت برای شما هزینه زیادی خواهد داشت.

حال فرض کنید که فروش شما به صورت آنلاین باشد و شما مشتریان خود را به صورت آنلاین جذب کنید. شما می توانید با ساخت یک سایت فروشگاهی ، این کار را انجام دهید. مزایایی که روش دوم برای شما دارد عبارتند از:

با حداقل هزینه می‌توانید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید.
عدم نیاز به فروشگاه فیزیکی
فروش بیشتر، درآمد بیشتر و در نهایت سود بیشتر
مشتریان بیشتر
عدم نیاز به محصولات زیاد و یا تنوع زیاد در ابتدای کار
هزینه های جانبی بسیار پائین تر
فروش ۲۴ ساعته
جذب مشتری از سراسر جهان
عدم نیاز به داشتن مکان فیزیکی
عدم پرداخت هزینه های جانبی برای داشتن مغازه و یا فروشگاه فیزیکی
عدم پرداخت مالیات برای مکان فیزیکی
و بسیاری از مزایای دیگر

سایت دارکوب با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی وب و بازاریابی اینترنتی و پشتیبانی رایگان، ارائه دهنده کلیه خدمات وب سایت با کمترین هزینه و بهترین کیفیت است. شما می توانید جهت ساخت فروشگاه اینترنتی خود با کارشناسان  دارکوب تماس حاصل فرمائید.

انواع بازاریابی آنلاین

همانطور که در بالا توضیح دادیم ، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین و یا دیجیتال مارکتینگ ، از انواع بازاریابی است که به صورت آنلاین انجام می شود. این گونه از بازاریابی به اینترنت و شبکه های اجتماعی مربوط می شود. در واقع بازاریابی اینترنتی به هرگونه اقدام بازاریابی و اقتصادی در فضای مجازی و آنلاین گفته می شود. در واقع بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ، مجموعه ای از ابزارها برای تبلیغات در فضای آنلاین هستند.

برخی از انواع بازاریابی دیجیتالی می تواند شامل موارد زیر باشد:
طراحی و ساخت وب سایت
ساخت وب‌سایت‌های فروشگاهی
سئو و بهینه سازی وب‌سایت
بازاریابی محتوا
بازاریابی ایمیل
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
بازاریابی در گوگل ادوررز
بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو، به معنای ارتقاء رتبه وب سایت در موتورهای جستجو که مهمترین آنها گوگل بوده، است. نکته مهم اینکه برای سئو سایت باید همیشه در نظر داشته باشید که از روش های اصولی و استاندارد استفاده کنید که با قوانین گوگل مغایرت نداشته باشد، در غیر این صورت سایت شما مورد مجازات گوگل قرار می‌گیرد و افت رتبه شدید خواهید داشت.

به همین منظور همیشه بهینه سازی سایت خود را به متخصصان این زمینه بسپارید. هر چه شرکت طراحی سایت معتبرتر باشد و طراحی سایت اصولی‌تر باشد؛ بیشتر می تواند سایت شما را به رتبه بالاتری در گوگل برساند.

دارکوب متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ، با بهره گیری از جدیدترین و استانداردترین روش ها برای ارتقاء رتبه وب سایت در موتورهای جستجو، می تواند در کمترین زمان و با کمترین هزینه سایت شما را به صورت اصولی  و استاندارد به بهترین مکان در گوگل برساند. جهت مشاوره بهتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

منبع: https://sitedesign.joomir.com

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4460283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha