۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۵۰

استاندار البرز:

ارائه توانمندی‌های صادراتی استان البرز ضروری است

ارائه توانمندی‌های صادراتی استان البرز ضروری است

کرج - استاندار البرز ارائه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی استان را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی عصر شنبه در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، گفت: هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه ارائه دستاوردهای تولیدی و صادراتی استان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بیش از ۱۰۰ واحد تولید کننده که عمدتا صادرکننده هستند در این نمایشگاه حضور فعال دارند، گفت: اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی بتوانند آزادانه با مدیران استانی و کشوری مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

استاندار البرز در بخش دیگری به حضور استارت آپ ها و فن بازارها در این نمایشگاهف گفت: تامین مواد اولیه، منابع ارزی و مشکلات صادراتی از عمده مسایلی هستند که صادرکنندگان و تولیدکنندگان با آن دست به گریبان هستند.

نجفی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه برقراری ارتباط مستقیم میان مصرف‌کننده و تولید کننده است.

در ادامه عزیز الله قربانی با اشاره به اینکه یکی از محورهای اصلی در شرکت شهرکهای صنعتی کشور حمایت از واحدهای صادرات محور است، افزود: این اتفاق بسیار خوبی در استان البرز است که انشالله در استانهای دیکر هم بتوانیم از این الگو استفاده کنیم و این نمایشگاه را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

معاون پشتیبانی و صنایع انسانی شهرک‌های صنعتی ایران بابیان اینکه واحدهای بسیار توانمندی وجود دارد که می تواند به اشتغال کمک کند، گفت: بزرگ‌ترین تصمیم شرکت شهرکهای صنعتی  حمایت از واحدهای صادرات محور است که در این خصوص با معاون اقتصادی وزیر امور خارجه نشست های برگزارشده است.

کد خبر 4460905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha