۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴

معاون شهردار منطقه یک تهران:

جلوگیری از اتلاف منابع مالی در عملیات نگهداشت شهر ضرورت دارد

جلوگیری از اتلاف منابع مالی در عملیات نگهداشت شهر ضرورت دارد

شمیرانات- معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه یک تهران گفت: جلوگیری از اتلاف منابع مالی در عملیات نگهداشت شهر ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن محبوبی پیش از ظهر سه شنبه در جمع مدیران و کارشناسان فنی و عمرانی نواحی ده گانه شهرداری منطقه یک تهران بر اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر و ارتقاء کیفی فعالیت های عمرانی و بررسی وضعیت سامانه «سامن» بر توجه و اهتمام ویژه به مسئله نگهداشت معابر شهری با در نظر داشتن اعتبار تخصیص یافته ابلاغی تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به محدودیت های مالی در  نگهداشت شهر، بررسی دقیق دستورکارها ، اقدامات ، عملیات و جلوگیری از هرگونه دوباره کاری و اتلاف منابع مالی باید مورد توجه قرار گیرد و ضرورت دارد عملیات نگهداشت شهردر احجام محدود اما مستمر و با بهترین کیفیت انجام پذیرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه یک تهران گفت اضافه کرد: مدیران فنی و عمرانی نواحی طی بازدید های منظم نیازهای مشخص شده در موضوع نگهداشت اعم از آبگرفتگی، مرمت جزئی و کلی و روکش آسفالت را مشخص و اعلام کنند.

وی با اشاره به اقدامات مورد نیاز در ساماندهی معابر شهری خاطر نشان ساخت: در لکه گیری آسفالت ضمن بازدید میدانی کارشناسان ناظر،لازم است اجرای عملیات روی نقشه بارگذاری و تمامی عملیات اجرایی با دقت در سامانه  سامن ثبت شوند.

کد خبر 4488523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha