۲ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷

مهر خبر می‌دهد؛

جهش بی‌سابقه نرخ مرغ در بازار/قیمت از ۱۴ هزار تومان عبور کرد

جهش بی‌سابقه نرخ مرغ در بازار/قیمت از ۱۴ هزار تومان عبور کرد

در حالی که دولت مدتی است عرضه مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۸۹۰۰ تومان را در بازار شروع کرده است، امروز یکشنبه(دوم دیماه) قیمت مرغ با ثبت رکوردی بی‌سابقه، از مرز ۱۴ هزار تومان هم گذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اتحادیه پرنده و ماهی، قیمت مرغ با افزایشی ۷۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته، با ثبت رکوردی بی‌سابقه به کیلویی ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان در مراکز خرده فروشی رسیده است.  

بر این اساس، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در عمده فروشی درب کشتارگاه، ۱۳۱۰۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی ۱۳۳۰۰  تومان، خرده فروشی ۱۴۳۰۰ تومان، خرده فروشی مرغ شمال ۱۳۶۰۰ تومان و قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن، ۱۲۶۰۰ تومان است.

همچنین نرخ هر کیلوگرم سینه با کتف، ۲۲۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۳۰۰۰ تومان و فیله ۲۵۰۰۰ تومان است.

بر اساس این گزارش، توزیع مرغ منجمد تنظیم بازاری از سوی دولت مدتی است که آغاز شده و مسئولان پیش بینی کرده بودند که این اقدام، منجر به کاهش قیمت مرغ در هفته جاری خواهد شد که تاکنون نه تنها این وعده محقق نشده؛ بلکه نرخ مرغ رشد بیشتری هم داشته است.  

کد خبر 4492742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن سالار IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
      2 0
      من به جای دولت بودم با کسانی که با مایحتاج عمومی مردم مثل مرغ اینطور گرانفروشی میکنند و به مصوبات به اصطلاح امور صنفیشان نیز توجه نمیکنند، آنقدر مرغ وارد میکردم و سوبسید میدادم تا دیگه اینطور گرانفروشی نکنند
    • حسین IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
      1 0
      واسه ایران و ایرانی و دولت متاسفم که روز به روز شرایط زندگی داره سخت‌تر میشه و دولتی ها فقط دارن سخنرانی میکنن و هیچکس رسیدگی نمیکنه. یه نفر توی این دولت پیدا نمیشه بتونه جلو این تورم رو بگیره؟
    • اوستوراقیان US ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
      0 0
      این بهم ریختگی و هرج و مرج اقتصادی طی چند دهه گذشته بی نظیر هست . بنظر میرسه که زیاد هم غیر عمد نباشه . فعلا که مردم شهید پرورمان و اقشار آسیب پذیر دارن لطمه میبینن