۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی خبر داد؛

رشد ۲۹ درصدی درآمدهای ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی

رشد ۲۹ درصدی درآمدهای ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی

مشهد- مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: درآمدهای ثبت اسناد و املاک استان در ۸ ماهه ابتدایی سال بیش از ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

به گزارش خبرنگارمهر، محمد حسن بهادر صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای ثبتی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به  بیش از ۳ میلیون خدمت ارائه شده در ثبت اسناد و املاک استان وکسب بیش از ۷۷۱ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال درآمد در ۸ ماهه ابتدایی سال که رشد ۲۹.۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد  نیازمند حمایت مسئولان محلی و استانی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی  استان به منظور  تخصیص بودجه ای ویژه جهت احداث ساختمان برای ادارات ثبت اسناد و املاک فاقد ساختمان در استان هستیم.

وی افزود:از مجموع درآمدهای وصولی واریزی به حساب دولت ۶۰۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال آن شامل درآمدهای عمومی دولت و ۱۶۶ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال آن مربوط به وصول نیم عشر دولتی است که نسبت به مدت مشابه ۸ ماهه ابتدای سال گذشته به ترتیب رشدی ۲۱.۵ و ۷۲.۸۶ درصدی را نشان می دهد که به حساب درآمدهای دولت واریز شده است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی ادامه داد: ۹ ساختمان استیجاری این اداره کل شرایط نامناسبی برای ارایه خدمات به مراجعین  دارند و فرسودگی ساختمان ها نیز مشکلات را دوچندان کرده است.

بهادر تصریح کرد: ثبت اسناد و املاک  برای اکثر واحدهای استیجاری زمین مناسب و نقشه های مربوطه جهت ساخت ساختمان ها را تهیه کرده است که پس از تخصیص اعتبار و دریافت آن به سرعت نسبت به آغاز عملیات احداث ساختمان ها اقدام می شود.

وی گفت:ساختمان جدید منطقه ۴ ثبت اسناد و املاک مشهد در بلوار الهیه در محلی مناسب از لحاظ دسترسی مراجعین با سرعت در حال ساخت است تا بتوان در کوتاه ترین زمان آماده و به بهره برداری برسد تا در محیطی سالم و مناسب به مراجعین ارایه خدمت شود.

کد خبر 4496848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha