۱۵ دی ۱۳۹۷، ۹:۱۱

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان برای رفع گرانی تلاش کنند/اقدامات فتنه‌گران قابل بخشش نیست

مسئولان برای رفع گرانی تلاش کنند/اقدامات فتنه‌گران قابل بخشش نیست

قم - عضو مجلس خبرگان رهبری بر تلاش مسئولان برای رفع مشکل گرانی تأکید کرد و گفت: معضل گرانی در کشور قابل حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید رحیم توکل شامگاه جمعه در نشست بصیرتی که در مسجد حیدریه قم برگزار شد، با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار داشت: عاشورا روزی که فرشتگان و اهل ایمان همه گریان هستند، متأسفانه فتنه‌گران اقدام به آشوب و کف و سوت و رقص کرده و فتنه ۸۸ را رقم زدند.

وی گفت: فتنه گران در روز عاشورا مردم و عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) را کتک زدند و این اقدام، دشمن ناامید را امیدوار کرد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ایران از فتنه‌گران بیزار است، افزود: ملت ایران با فتنه گران می‌جنگد و تنها در صورتی آنها را می‌بخشد که توبه و از ملت عذرخواهی کنند و به سمت انقلاب اسلامی بازگردند.

وی بیان کرد: اقدامات فتنه‌گران در سال ۸۸ قابل بخشش نیست زیرا آنها مردم بی‌گناه را کشته و موجب قدرتمند شدن دشمنان شدند.

آیت الله توکل ادامه داد: در سال ۸۸ کشورهای اسرائیل، آمریکا، فرانسه، انگلستان و عربستان و همچنین منافقین و سلطنت طلبان از سران فتنه‌ حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد معتقدند که باید با فتنه‌گران آشتی کرد و طرح آشتی ملی را دنبال می‌کنند، افزود: ملت ایران با افرادی که عزت ایران را زیر سئوال برده و افتخار ملت را خدشه‌دار کرده و با دشمن همراهی کرده‌اند نه تنها آشتی نمی‌کند بلکه با آنها مبارزه هم می‌کند.

این عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه تا کنون سران فتنه حاضر به پذیرش اشتباه خود نشده‌اند، افزود: سران فتنه همچنان بر موضع نادرست خود پافشاری می‌کنند.

وی بیان کرد: ملت ایران با مشاهده زیر سوال رفتن آرمان‌های انقلاب و اسلام توسط فتنه‌گران به صورت خودجوش و بدون تبلیغ و با عشق به ایران اسلامی روز ۹ دی ماه ۸۸ به خیابان‌ها آمدند و حماسه عظیمی خلق کردند که سبب ترس دشمنان شد.

آیت الله توکل گفت: دشمن تا زمانی که انقلاب و پیام امام و رهبری پابرجاست آرام نخواهد نشست.

وی ادامه داد: دشمن برای مقابله و نابودی انقلاب اسلامی برنامه ریزی دارد و دست از فتنه انگیزی‌های خود بر نمی‌دارد.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: متأسفانه کالاهای ضروری با گرانی شدیدی مواجه است که لازم است کنترلی برای قیمت‌ها وجود داشته باشد و مسئولان باید بر این امر اهتمام داشته باشند تا این معضل را حل کنند چون قابل حل است.

کد خبر 4503958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha