۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵

«بوگولوها» از آینه خانه پیرمرد بیرون آمدند

«بوگولوها» از آینه خانه پیرمرد بیرون آمدند

فصل اول و دوم مجموعه انیمیشن «بوگولو» به کارگردانی کیانوش عابدی تولید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله دیانتی مدیر استودیو رضوان درباره روند تولید انیمیشن جدید این استودیو خبر داد: «بوگولو» یک انیمیشن طنز بدون دیالوگ است که با هدف سرگرمی و در استانداردهای روز جهانی تولید شده است.

وی افزود: فصل اول و دوم مجموعه «بوگولو» جمعا در ۲۶ قسمت حدودا چهار دقیقه ای تولید شده اند و فصل سوم و چهارم این مجموعه در حال برنامه ریزی برای تولید است.

دیانتی درباره داستان این اثر بیان کرد: بوگولوها موجوداتی دوست داشتنی، خنده دار و عجیب و غریب و کوچک هستند که در آیینه خانه پیرمردی تنها زندگی می کنند و هر بار با بیرون آمدن از آن، سر به سر پیرمرد و گربه اش گذاشته و اتفاقات خنده داری را رقم می زنند.

مدیر استودیو رضوان ادامه داد: این سه کاراکتر بو، گو و لو  نام گرفته اند که  هرکدام ویژگی خاصی دارد. بوگولو ها بسیار احمق هستند و حتی وقتی می خواهند به پیرمرد کمک کنند بازهم دردسر می سازند. آنها می توانند تغییر شکل و اندازه دهند و یا درون آینه ها با سرعت نور حرکت کنند اما بیرون از آینه آسیب پذیرند و از دست پیرمرد در امان نیستند.

وی افزود: انیمیشن «بوگولو» در تکنیک دوبعدی کات اوت و با هدف عرضه در بازارهای جهانی تولید شده  و به دلیل کوتاه بودن اپیزودها برای نشر در فضای مجازی به صورت وب سری نیز مناسب است.

مجموعه «بوگولو» به کارگردانی کیانوش عابدی و تهیه کنندگی اسدالله دیانتی در استودیو رضوان تولید شده است. مدیریت دوبلاژ این اثر را سعید شیخ زاده برعهده داشته و موسیقی آن توسط سروش عابدی ساخته شده است.

کد خبر 4505163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha