۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶

فرمانده مرزبانی ناجا:

دریابانی با امکانات و تجهیزات مدرن تقویت می‌شود

دریابانی با امکانات و تجهیزات مدرن تقویت می‌شود

بوشهر - فرمانده مرزبانی ناجا از تقویت امنیت مرزهای خبر داد و گفت: دریابانی با امکانات و تجهیزات مدرن تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: استان بوشهر دارای مرز طولانی با خلیج فارس است و مردم این استان مرزدارانی غیور و شجاع هستند.

وی با اشاره به اینکه ساحل‌نشینان استان بوشهر در طول تاریخ کارنامه درخشانی در دفاع از این آب و خاک دارند، اضافه کرد: یکی از افتخارات مردم استان بوشهر مقابله با متجاوزان به مرزهای دریایی کشور بوده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رشادت‌های رئیسعلی دلواری و دیگر سرداران مقاومت استان بوشهر خاطرنشان کرد: دیار قهرمان‌پرور استان بوشهر مهد دلیران و مرزداران غیور است که همواره در مقابل متجاوزین ایستادگی داشته‌اند.

وی یکی از اولویت‌های مهم را تقویت تعاملات مرزی و تسهیل در امورات و تامین معیشت ساحل‌نشینان دانست و ادامه داد: امنیت، آرامش و آسایش مردم و ساحل نشینان از دغدغه‌های اصلی و از اهمیت خاصی برخوردار است.

رضایی خواستار رفع مشکلات و مطالبات ساحل نشینان و اتحادیه‌داران صیادی با همکاری همه سازمان‌ها و متولیان شد و افزود: این مسائل باید به صورت قانونی حل شود تا ساحل‌نشینان مشکلات کمتری داشته باشند.

وی از برخورد جدی با با قاچاق کالا، مواد مخدر و اقلام ضد فرهنگی خبر داد و افزود: خلیج فارس از اهمیت خاص و فوق العاده‌ای برخوردار است و تردد در این دریای مهم، استراتژیک و تامین امنیت آن جایگاه ویژه‌ای دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا از افزایش امکانات، تجهیزات دریایی و شناورهای تندرو دریابانی استان بوشهر خبر داد و گفت: تقویت امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک اولویت و برنامه مهم در دستور کار است.

کد خبر 4521444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha