۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۳۴

در اولین روز دهه فجر

میز خدمت فرمانداری شهرستان البرز در محمدیه تشکیل شد

میز خدمت فرمانداری شهرستان البرز در محمدیه تشکیل شد

قزوین- در اولین روز دهه مبارک فجر با برگزاری میز خدمت در شهر محمدیه ضمن ارتباط مستقیم مردم و مسئولان برای رسیدگی به مشکلات شهروندان اقدام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز به همراه شهرداران شهرهای محمدیه، شریفیه، بیدستان و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان البرز روز جمعه و در اولین روز دهه مبارک فجر با تشکیل میز خدمت در مسجد جامع شهر محمدیه پاسخگوی مردم شدند.

رضا گروسی فرماندار البرز در این خصوص اظهارداشت: هدف از تشکیل میز خدمت شنیدن دغدغه های مردم بطور مستقیم از سوی مسئولان است تا بتوانیم بلافاصله در محل تصمیم بگیریم و برخی مشکلات را حل کنیم.

فرماندار شهرستان البرز گفت: بیان مستقیم دغدغه های مردم در میز خدمت امکان برنامه ریزی بهتر بمنظور حل مشکلات آنها را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: تشکیل میز خدمت در سطح شهرستان البرز در تمامی ادوار برگزار شده، اما در اولین روز از دهه مبارک فجر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور مدیران و مسئولان تلاش کردیم با برگزاری این میز در شهر محمدیه هم پاسخگوی مردم باشیم تا رضایت آنها جلب شود.

گروسی یادآورشد: ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با مسئولان و شنیدن مشکلات و درخواست و دغدغه آنها وظیفه مدیران است و تلاش می کنیم با دستور رسیدگی سریع به مشکلات دین خود را به ولی نعمتان خود ادا کنیم.

کد خبر 4530393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha