۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۳۴

امام جمعه موقت شهر یاسوج:

گروهکهای تروریستی منتظر جواب دندان شکن و قاطع ملت ایران باشند

 گروهکهای تروریستی منتظر جواب دندان شکن و قاطع ملت ایران باشند

یاسوج- امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: سپاه مقتدر ما جواب دندان شکن و قاطعی به گروهکهای خائن و تروریست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: عملیاتی وحشیانه و تروریستی علیه مردان با استقامت و با ایمان ایران اسلامی انجام شد و تعدادی از سبز پوشان این انقلاب به شهادت رسیدند و این امر نشان از خوی استکباری دشمن علیه این ملت است.

وی بیان داشت: مردم ما در همه عرصه ها علیه استکبارایستاده اند و در راهپیمایی با شکوه ۲۲بهمن در استان  اقتدار و عظمت مردم به همه جهانیان ثابت شد.

موسوی اعظم افزود: جهان استکبار خودش به صراحت اعلام کرده که ما به شکست ناپذیری ایران اسلامی ایمان پیدا کرده ایم.

وی اظهار داشت: امروز باید توجه مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد که به صراحت فرموده اند: باید امید را در دل جوانان و این مردم ایجادکرد و نباید فریب دشمن را خورد.

موسوی اعظم افزود: امروز باید این خدمات چهل ساله را برای نسل جوان بازگو کرد و به نسل جوان گفت که در زمان طاغوت چگونه بودیم و امروز به کدامین رده های جهانی رسیده ایم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه منشور نظام و فرازهای بزرگ مقام معظم رهبری امروز یک اصل مهم است، تصریح کرد: امروز فراعنه جهان بیدار شده اند و کشورهای دیگر را علیه نظام اسلامی هم پا کرده اند ولی استواری و استقاومت مردم این کشور باعث ایستادگی آنان در برابر جهان غرب شده است.

کد خبر 4542767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha