۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۴۶

استاندار بوشهر:

شهربازی سرپوشیده در بوشهر راه‌اندازی شود/ لزوم احداث جاده سلامت

شهربازی سرپوشیده در بوشهر راه‌اندازی شود/ لزوم احداث جاده سلامت

بوشهر - استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به نیازهای نوجوانان و جوانان گفت: شهربازی استاندارد سرپوشیده در بوشهر راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان با تسلیت شهادت جمعی از سبزپوشان حافظ مرزهای امنیتی کشور و با تقدیر از مردم بخاطر حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم هر زمان احساس کنند که به حضورشان در صحنه نیاز است دریغ نمی‌کنند و همواره پشتیان نظام و انقلاب و رهبری بوده و هستند و باید برای این مردم بهترین‌ها را فراهم کنیم و نباید هیچگونه کم‌کاری در قبال نیازها و مطالبات مردم انجام دهیم.

وی افزود: مدیران باید شبانه‌روزی تلاش و فعالیت کنند و برای رفاه و آسایش مردم همه موظف به انجام وظیفه هستیم و به فضل خدا با تلاش دسته‌جمعی بتوانیم نسبت به رفع مشکلات مردم و رضایت‌مندی این عزیزان اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به بحث مهم سلامتی و تندرستی جامعه خاطر نشان کرد: در زمینه سبک زندگی و همچنین گسترش زمینه‌های تحرک شهروندان باید دستگاه‌های ذیربط به وظایف خود به‌درستی عمل کنند.

گراوند تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های ورزشی برای عموم مردم و تشویق مردم برای شرکت در این برنامه‌ها امری لازم است و انتظار دارم زیرساخت‌های لازم برای ورزش همگانی نیز تقویت شود تا زمینه مشارکت بخش بیشتری از مردم در این برنامه‌ها فراهم شود.

وی بیان کرد: برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی در شهرها و روستاهای مختلف استان مورد تاکید است و باید زمینه تشویق خانواده‌ها فراهم شود تا با انگیزه بیشتری شرکت کنند.

گراوند افزود: آموزش و پرورش نیز وظیفه سنگینی بر عهده دارد و دانش‌آموزان باید از سنین کودکی به سمت تحرک و ورزش کشیده شوند تا در جوانی و بزرگسالی نیز این مساله نهادینه شود.

استاندار بوشهر خواستار مشارکت جدی و موثر شوراها و شهرداری‌ها به حوزه سلامت و مسایل اجتماعی شد و گفت: شهرداری‌ها وظیفه سنگینی در این زمینه دارند و انتظار داریم ورود جدی و موثر داشته باشند.

گراوند خواستار احداث شهربازی سرپوشیده و استاندارد در شهر بوشهر شد و ابراز داشت: ایجاد شهربازی سرپوشیده و استاندارد مورد مطالبه تعداد زیادی از دانش‌آموزان شهر بوشهر است که انتظار داریم شهرداری در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

استاندار بوشهر با اشاره به احداث جاده سلامت در شهرهای استان بوشهر گفت: احداث جاده سلامت در شهرهای ساحلی در کنار ساحل باشد و با حمایت حوزه عمرانی استانداری این مهم در کمترین زمان ممکن انجام شود.

گراوند بر لزوم افزایش فضای ورزشی برای بانوان استان تاکید کرد و اظهار داشت: امکانات ورزشی باید عادلانه در اختیار بانوان ورزشکار قرار گیرد و اداره ورزش و جوانان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که بانوان نیز همانند آقایان و عادلانه از امکانات بهره ببرند.

وی در ارتباط با برگزاری المپیاد ورزشی معلولان نیز گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این المپیاد اندیشیده شود و ادارات ذیربط نهایت همکاری را داشته باشند.

کد خبر 4544926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha