۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۵۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

امدادرسانی به ۶۶ حادثه در بهمن ماه/مشارکت ۴۴۴ نفر در امدادرسانی

امدادرسانی به ۶۶ حادثه در بهمن ماه/مشارکت ۴۴۴ نفر در امدادرسانی

اردبیل - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۶۶ فقره حادثه مختلف در بهمن ماه امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، رامین معبودی پیش از ظهر دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این حوادث شامل ۱۶ حادثه برف و کولاک، ۳۹ حادثه جاده‌ای، ۴ مورد خدمات حضوری، یک فقره خدمات مناسبتی، یک فقره حادثه زلزله، ۳ حادثه شهری و ۲ فقره حادثه کوهستان بود.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۸۸۰ نفر از هموطنان حادثه دیدند، تشریح کرد: ۶۹۴ نفر در برف و کولاک، ۱۴۳ نفر در حوادث جاده‌ای، شش نفر خدمات حضوری، شش نفر در خدمات مناسبتی، چهار نفر در حوادث کوهستان و ۲۷ نفر در حوادث شهری حادثه دیده بودند.

معبودی با بیان اینکه در این حوادث ۱۲۵ نفر مصدوم شدند، یادآور شد: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این حوادث ۱۰ نفر از حادثه دیدگان را به صورت سرپایی درمان و ۳۶ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردیبل با بیان اینکه این جمعیت ۱۰ نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک را اسکان اضطراری دادند، اضافه کرد: در طول بهمن ماه ۴۴۴ نفر نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

معبودی افزود: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مدت با به کارگیری ۸۴ دستگاه خودروی آمبولانس، ۳۱ دستگاه خودروی نجات و ۱۹ دستگاه خودروی کمک دار به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

کد خبر 4551940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha