۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹

در سفر تکراری به شیراز؛

بدمینتون بازان قمی تلاش برای صعود به لیگ برتر را از سر می‌گیرند

بدمینتون بازان قمی تلاش برای صعود به لیگ برتر را از سر می‌گیرند

قم - بدمینتون بازان قمی که بار دیگر به شیراز سفر کرده‌اند از امروز تلاش برای صعود به لیگ برتر بدمینتون مردان را از سر می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته اول بدمینتون در حالی از امروز در شیراز آغاز می‌شود که تیم هیئت بدمینتون قم یکی از ۴ تیم حاضر در این مرحله است و تلاش می‌کند صاحب یکی از ۲ سهمیه صعود به لیگ برتر شود.

بدمینتون بازان قمی در شیراز به مصاف تیم‌های پاک چوب سیستان و بلوچستان، فروشگاه‌های طلایی نیشابور و صنایع پلاستیک شیراز می‌روند و این چهار تیم هفته آینده در قم، دور برگشت را برگزار می‌کنند تا ۲ تیم به لیگ برتر ۹۸ صعود کند.

مسابقات دور رفت به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و تیم بدمینتون قم در ۳ بازی به میدان می‌رود و تعیین تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر از طریق جمع امتیازات ۳ مسابقه رفت هر تیم در شیراز و ۳ دیدار برگشت هر تیم در قم انجام خواهد شد.

تیم هیئت بدمینتون قم در دور اول این رقابت‌ها بالاتر از سایر رقبا و به همراه تیم صنایع پلاستیک شیراز به مرحله نهایی صعود کرد و اکنون برای دومین بار طی یک ماه اخیر به شیراز سفر می‌کند زیرا در دور برگشت مرحله مقدماتی نیز مسابقات خود را در شیراز برگزار کرده است.

بدمینتون قم حدود ۱۰ سال است که نتوانسته در لیگ برتر حاضر باشد و آخرین حضور تیم بدمینتون قم در لیگ برتر کشور به دورانی باز می‌گردد تیم بدمینتون قم با نا صبای قم در لیگ برتر مردان حضور داشت.

کد خبر 4553969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha