۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۲۲

مدیر آموزش‌وپرورش گرمسار:

«جشنواره فیلم رشد» در مراکز آموزشی گرمسار برگزار می‌شود

«جشنواره فیلم رشد» در مراکز آموزشی گرمسار برگزار می‌شود

گرمسار-مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گرمسار گفت: چهل و هشتمین دوره فیلم‌های رشد از دوازدهم تا شانزدهم اسفندماه ۹۷ در مراکز آموزشی و فرهنگی گرمسار آغاز می‌شود.

امیر نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه «جشنواره فیلم رشد» در مراکز آموزشی گرمسار برگزار می‌شود، ابراز کرد: آئین افتتاحیه این رویداد فرهنگی، صبح یک‌شنبه هفته جاری در سینما ابریشم گرمسار با حضور سید سعید بدیعی مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد و معاون دفتر انتشارات و فنّاوری آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان و سایر مسئولان برگزار می‌شود.

وی افزود: توسعه فرهنگ به‌کارگیری فیلم در فرآیند آموزش و برنامه‌های درسی و همچنین ترویج شیوه‌های صحیح آموزشی و فرهنگی در مسیر اعتلای ایران اسلامی در کنار انتقال مفاهیم عالی به نسل جوان و ایجاد نشاط علمی و تربیتی از اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد است.

مدیر آموزش و پرورش گرمسار با بیان اینکه این جشنواره به طور قطع سبب آموزش سبک زندگی به دانش آموزان می‌شود، ابراز کرد: اکران فیلم‌های جشنواره رشد طی چهار روز در سطح مدارس شهری و روستایی و سینما ابریشم گرمسار و کانون‌های فرهنگی خواهد بود.

نجفی بیان کرد: استفاده از هنر و به خصوص جلوه‌های بصری فیلم‌های هنری و آموزشی یکی از ویژگی‌های آموزشی است که می‌تواند در یادگیری دانش آموزان نیز به واسطه ارتقای حافظه تصویری، تاثیرگذار باشد.

کد خبر 4556960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha