۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۵۹

استفاده از گیت فروشگاهی در مغازه‌ها

استفاده از گیت فروشگاهی در مغازه‌ها

امروزه استفاده از گیت فروشگاهی و دزدگیر مغازه به یکی از ملزومات در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این امر مخصوصاً در شهرهای بزرگ، با روند رو به رشدی مواجه شده و تأثیر بسزایی در کاهش جرایم و سرقت‌ها از فروشگاه‌ها شده است. بهره گیری از سیستم‌های دزدگیر فروشگاهی در کنار سایر موارد امنیتی مانند دوربین‌های مدار بسته، همچون مکملی برای افزایش امنیت فروشگاه‌ها شده است.

دوربین مدار بسته برخلاف ضبط تصاویر فروشگاه از زوایای مختلف، قادر به تشخیص سرقت نیستند. مزیت اصلی گیت های فروشگاهی، تشخیص لحظه‌ای و آنی سرقت از فروشگاه بوده و فرد سارق سریعاً در دام آلارم این گیت‌ها می‌افتد.

انواع گیت فروشگاهی

گیت های فروشگاهی بر اساس محل و نوع استفاده‌ای که دارند، دارای انواع مختلفی هستند. علارغم تفاوت شکل ظاهری که این دزدگیرها دارند، تفاوت سیستم‌های کارکردی آنها به این ترتیب است:

گیت دزدگیر RF

معمولاً بین فرکانس ۱/۷۵ تا ۹/۵ قرار دارد و از معمول‌ترین فرکانس‌هایی که در این سیستم استفاده می‌شود فرکانس ۸/۲ است. سیستم‌های گیت فروشگاهی RF به این صورت می‌باشند که بر روی لیبل قرار می‌دهند برای خارج کردن از بین آنتن‌ها و نزدن صدای الارم باید این لیبل‌ها خنثی شوند.

این لیبل‌ها به این صورت هستند برای خنثی شدن لیبل‌ها با ایجاد سوراخ روی آنها پاره کردن یا اینکه توسط دستگاه‌های خنثی کننده این کار خنثی شدن را انجام می‌دهند و این سیستم دزدگیر فروشگاهی در بازار جز محبوب‌ترین گیت‌های فروشگاهی می‌باشد یکی از دلیل‌ها این است که لیبل های سیستم RFاز لیبل های سیستم AMوEMقیمت پایین‌تری دارد و این خود یکی از دلایل جذب مالکان فروشگاه برای استفاده این سیستم‌ها است.

گیت دزدگیر AM

سیستم‌های AM یکی از نکات مثبتی که دارند این می‌باشد که با یکدیگر تداخل زیادی ندارند و قابلیت این را دارند که با سیستم‌های مجاور خود sync بشوند و به همین علت است که سیستم‌های دزدگیر AM برای مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های ورودی بزرگ که به چندین انتن نیاز دارند؛ بسیار مناسب است. همچنین سیستم‌های AMنسبت به RF محدودیت‌های کمتری دارد و حساس به فلز نیستند و روی اجناس فلزی و الومینیوم بسیار بیشتر نسبت به RF پاسخ می‌دهد و به همین دلیل است که این سیستم‌های AM در فروشگاه لوازم آرایشی استفاده می‌شود.

قدرت تشخیص سیستم AM نیز نسبت به RFبیشتر است برای ورودی‌های خیلی بزرگ ک نیاز به چندتا انتن هست اما مالک نمی‌خواهد چند انتن استفاده کند سیستم RF مناسب‌تر است سیستم‌های تک انتن AMبه وسیله جفت آنتن‌ها خنثی نمی‌شوند و به راحتی تمام سیستم‌های دزدگیر تک انتن و جفت انتن Sync می‌شوند.

گیت دزدگیر EM

دزدگیر فروشگاهیEM در حدود ۳ کیلوهرتز کار می‌کنند یعنی فرکانس کاری آنها به کمتر از ۱۰ کیلوهرتز می‌رسد. این نوع از گیت ها به صورت تک پایه قابل نصب نیستند زیرا از فرکانس پایینی برخوردارند و حتماً باید به صورت دو پایه نصب گردند . دزدگیرهای فروشگاهی EM همچنین می‌توانند ۸۰ CM از ورودی‌ها را پوشش دهند . این سیستم‌ها برد پایین‌تری دارند به همین علت سبب شده است تا کاربرد آنها محدود شود .

گیت فروشگاهی EM یک خصیصه قوی دارد آن هم لیبل های آن است که به علت ساده بودن و کوچک بودن از کابردهای به خصوصی برخوردار است.

بسته به محل استفاده، نوع کالای فروشگاه و گیت های نصب شده در مجاورت آن، نوع و تعداد آنتن مورد استفاده مشخص شده و توسط کارشناسان پارسا گیت از صفر تا صد کار نصب و تست انجام می‌گیرد. جهت اطلاع از قیمت گیت فروشگاهی, سفارش, نصب و پشتیبانی محصول با کارشناسان ما در پارسا گیت تماس حاصل فرمائید.

تلفن‌های فروش: ۰۲۱-۸۸۸۹۵۶۸۹ - ۰۲۱-۶۶۹۷۹۳۹۸

آدرس وب سایت شرکت: https://parsagate.com

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4562793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha