۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۳۲

استاندار هرمزگان:

فرصت های سرمایه گذاری در روستاها احصا و معرفی شود

فرصت های سرمایه گذاری در روستاها احصا و معرفی شود

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: فرصت های سرمایه گذاری در روستاها احصا و معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان، عنوان کرد: باید تلاش کنیم که در قانون بودجه کشور اختصاص درصدی از درآمدهای هرمزگان به این استان گنجانده شود.

وی ادامه داد: این کار تأثیر بسزایی در فعالیت‌ها و پروژه‌های استان خواهد داشت و منبع بسیار خوبی برای هرمزگان خواهد بود.

استاندار هرمزگان با اشاره به انجام طرح‌های مطالعاتی جهت ایجاد اشتغال در روستاهای هرمزگان، بیان داشت: از طریق این مطالعات باید فرصت‌های سرمایه گذاری در هر روستا احصا و معرفی شود.

همتی تصریح کرد: درآمدزایی در روستاها منجر به ماندگاری جمعیت در این مناطق می‌شود و باید مبنای کارهای مطالعاتی در حوزه روستایی ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم باشد و در این طرح‌ها تمامی موارد مربوط به تولید تا مصرف به ویژه در حوزه بازاریابی مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: تمامی فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید برای این ایام آمادگی کامل داشته باشند تا بتوان خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه داد و نوروز خوبی را برای مردم رقم زد.

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های متعدد، قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری ایران در جنوب کشور را دارد و این امر در گروی تلاش ما مدیران است.

همتی با بیان اینکه در فضای مودت و دوستی کارها به شکل بهتری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هدف تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی خدمت به مردم است و در این راه باید به یکدیگر کمک کنیم و از توان هم بهره ببریم.

وی اضافه کرد: مدیران استان باید به طور جهادی پای کار باشند و زیر مجموعه خود را نیز توجیه کنند تا با تمام تلاش به مردم خدمت کنند.

کد خبر 4567371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha