۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۲۱

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) خبر داد؛

درب های بهشت زهرا(س) تا جمعه شب باز است/ترافیک روان درگلزار شهدا

درب های بهشت زهرا(س) تا جمعه شب باز است/ترافیک روان درگلزار شهدا

ری- مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از باز بودن درب های بهشت زهرا(س) تا جمعه شب خبر داد و گفت: ترافیک روان در گلزار شهدا حاکم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خال ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در بهشت زهرا اظهار داشت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و با توجه به اینکه در پایان سال مردم عزیز به دیدار اهل قبور می آیند باید بگوییم که تمهیدات لازم برای این برگزاری این مراسم اندیشیده است.

خال در ادامه بیان داشت: علی رقم حضور پر شور مردم عزیز در گلزار شهدای انقلاب اسلامی بهشت زهرا ترافیک بسیار روان است و مردم هماهنگی خوبی داشتند و خط ۱ مترو نیز امروز به صورت رایگان مردم را تا حرم امام خمینی (ره) جابه جا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) بیان داشت: تمهیداتی از قبیل ایستگاه‌های از من بپرسید با توزیع نقشه و مسیرهای راهیاب زائر تهیه و طراحی شدهو در اختیار زائرین و مردم عزیز قرار گرفته است که به بهترین نحو از آن بهره مند شوند.

وی گفت: ایستگاه‌های گل و گلاب نیز در ابتدای ورودی بهشت زهرا (س) قرار داده شده تا در این زمینه نیز مشکلی وجود نداشته باشد و همه نهادها دست به دست هم داده‌اند تا مشکل خاصی برای پنج شنبه و جمعه پایانی سال وجود نداشته باشد.

خال با بیان اینکه امشب نیز درب‌های بهشت زهرا باز خواهد بود گفت: گشوده بودن درب‌های بهشت زهرا (س) تا فردا جمعه شب نیز ادامه خواهند داشت و امروز از ۴ صبح نیروهای پلیس راهور در این مکان حاضر هستند و توصیه‌هایی که به شهروندان شده همه به خوبی اجرایی شده و حتی الامکان از بروز مشکلات جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 4568216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha