۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۱۰

در ۱۱ ماهه امسال انجام شد؛

تحقق ۱۱۸ درصدی برنامه ابلاغی زکات در استان زنجان

تحقق ۱۱۸ درصدی برنامه ابلاغی زکات در استان زنجان

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با جمع آوری ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات در استان زنجان، تا پایان ۱۱ ماهه سالجاری برنامه ابلاغی این استان در این بخش ۱۱۸ درصد محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری در جلسه شورای زکات بخش سجاسرود میزان زکات جمع آوری شده در استان زنجان در ۱۱ ماهه امسال را ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود برنامه ابلاغی استان زنجان در حوزه جمع آوری زکات تا پایان بهمن ماه سال جاری ۱۱۸ درصد محقق شده است.

وی همچنین افزود: میزان زکات جمع آوری شده در استان زنجان در ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در مجموع ۶۹ درصد از روستاهای استان زنجان زکات خود را به دبیرخانه شورای زکات پرداخت کرده‌اند، افزود: با وجود همراهی مناسب مسئولان استانی و شهرستانی و همت مودیان زکات هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در جهت تحقق کامل احیای این فریضه الهی فاصله وجود دارد.

صفری با اشاره به تشکیل شورای زکات در ۷۷ درصد از روستاهای استان زنجان، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با تشکیل شورای زکات در همه روستاهای استان زنجان زمینه توسعه فرهنگ پرداخت زکات در سایر روستاها نیز فراهم شود.

کد خبر 4572310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha