۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۹

مدیرکل حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان:

افزون بر سه میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد

افزون بر سه میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۱۰۲هزار و ۸۱۶ تردد خودرو از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محورهای ارتباطی این استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، علی خانقائی اظهار داشت: محورهای «ایرانشهر- بمپور» و بالعکس و «هیرمند -زابل» و بالعکس در این مدت پر ترددترین مسیرهای سیستان و بلوچستان بودند.

وی گفت: در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه ثبت شده در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۸۰ کیلومتر برساعت بوده است.

مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: ساعت اوج ترافیک در این مدت مربوط به دوشنبه پنجم فروردین با هشت هزار و ۵۵۴ تردد بوده است.

وی گفت: ۲۱۲ هزار و ۶۹۷ مسافر از ابتدای طرح تاکنون در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابجا شدند که ۷۲ درصد به داخل استان و بقیه به مقاصد برون استانی سفر کرده بودند.

خانقائی افزود: همچنین از ابتدای طرح تاکنون ۵۱ هزار و ۵۵۹ نفر مسافر از سایر استان‌ها توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای وارد سیستان و بلوچستان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: ۵۹ هزار و ۱۷۱ مسافر نیز در این مدت از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۸ درصدی را نشان می‌دهند.

کد خبر 4579833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha