۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹

عصر امروز با تجلیل از برگزیدگان هر بخش؛

آئین اختتامیه سی وششمین دوره مسابقات قرآن برگزار می شود

آئین اختتامیه سی وششمین دوره مسابقات قرآن برگزار می شود

آیین اختتامیه سی وششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر امروز 25 فروردین ماه با تجلیل از برگزیدگان هر بخش و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارمهر، آئین اختتامیه سی وششمین مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر امروزیکشنبه ۲۵ فروردین ماه با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.

این مراسم که از ساعت ۱۷ عصر امروز در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز می‌شود برگزیدگان رشته‌های مسابقات بین المللی قرآن بزرگسالان، سومین دوره مسابقات بین المللی بانوان، ششمین دوره مسابقات بین المللی دانش آموزان و مسابقات بین المللی روشندلان مشخص و تجلیل خواهند شد.

این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران قرآنی و متسابقین بیش از ۶۰ کشور جهان برگزار خواهد شد.

در همین راستا مدیرکل حوزه ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه این دوره از مسابقات در قالب پنج بخش آقایان، بانوان، دانش آموزان، روشن‌دلان و طلاب امور دینی برگزار شد، اظهار کرد: همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی، همایش بین‌المللی ترجمه قرآن کریم، همایش کتابت قرآن کریم و همچنین نمایشگاه باغ بهشت در حاشیه این مسابقات برگزار و برپا شده است.

صابر کرمی با بیان اینکه ۶۳۷ نفر از ۸۴ کشور در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات شرکت کردند، افزود: ۱۸۴ نفر از ۶۲ کشور برای مراحل بعدی منتخب شدند که در فینال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول کمیته مدعوین ویژه سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بیان کرد: از ابتدای شروع به کار مسابقات، پالایش لیست دستگاه‌ها و به‌روزرسانی ۴ هزار نفر از مدیران کشور احصا شد که برای همه آن‌ها دعوت‌نامه رسمی ارسال شده است.

کرمی بابیان اینکه امسال شاهد حضور فعال‌تری از مدیران ملی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بودیم، گفت: بیش از ۵۰ نفر از مدیران ملی برای حضور در مراسم اختتامیه اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر 4590298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha