۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶

توسط نشر گل‌آذین در نمایشگاه کتاب؛

چاپ چهارم «طلسم گم‌شده» عرضه شد/«کمون زندان» چاپ دومی شد

چاپ چهارم «طلسم گم‌شده» عرضه شد/«کمون زندان» چاپ دومی شد

ترجمه رمان «طلسم گم‌شده» اثر دن براون نویسنده آمریکایی توسط انتشارات گل‌آذین با چاپ چهارم در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «طلسم گم‌شده» نوشته دن براون نویسنده مشهور آمریکایی که با آثاری چون «کد داوینچی»، «دوزخ» یا «فرشته‌ها و شیاطین» شناخته می‌شود، با ترجمه مهرداد وثوقی طی روزهای گذشته با چاپ چهارم در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

«طلسم گم‌شده» هم مانند دیگر رمان‌های براون با محوریت شخصیت پروفسور رابرت لنگدان نشانه و اسطوره‌شناس آمریکایی نوشته شده و داستانش در تالارهای مخفی، تونل‌ها و معابد واشنگتن جریان دارد. ابتدای داستان، رابرت لنگدان به‌صورت غیرمنتظره‌ای برای سخنرانی درجلسه‌ای در ساختمان کنگره آمریکا احضار می‌شود. اما دقایقی پس از ورودش به کنگره، شیء نگران کننده‌ای که ۵ نماد به‌صورت هنرمندانه رویش رمز شده در ساختمان کنگره کشف می‌شود. لنگدان متوجه می‌شود که این شیء به منزله دعوتی باستانی است … شخصی در نظر دارد مهمانش را به دانش محرمانه دنیا هدایت کند. دانشی که مدت‌هاست گم شده و...

این کتاب به‌تازگی به چاپ چهارم رسیده و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

از جمله آثار تجدیدچاپ دیگری که این ناشر به نمایشگاه کتاب آورده، «کمون زندان» است که دی ماه ۹۷ منتشر شد و حالا به چاپ دوم رسیده است. «کمون زندان» (روایتی تاریخی با رویکرد جامعه‌شناختی از کمون زندان در دوره پهلوی دوم) نوشته علیرضا اسکندریون و گلشید کریمیان است که نویسندگانش، با رویکرد تحلیل، پدیده کمون زندان را در برهه تاریخی حکومت پهلوی دوم بررسی کرده‌اند.

«افسانه طبقه متوسط (پیرامون کار، فناوری، طبقه اجتماعی و مبارزه طبقاتی)» با ترجمه و تالیف مسعود امیدی کتابی است که این ناشر به‌تازگی طی روزهای گذشته چاپ کرده و به نمایشگاه آورد. مجموعه‌داستان «پری خالی و لنین» نوشته میرزا ابراهیم اُف با ترجمه محمد خلیلی هم کتاب تازه‌چاپ نشر گل‌آذین است.

«زنان و تبعیض» نوشته کیت فیگز با ترجمه اسفندیار زندپور هم با چاپ چهارم توسط این ناشر به نمایشگاه آورده شده است.

کد خبر 4605028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha