۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۴۱

مشکلات و مسائل بلوغ نوجوانان در شبکه مستند بررسی می‌شود

مشکلات و مسائل بلوغ نوجوانان در شبکه مستند بررسی می‌شود

مستند «بلوغ؛ مذکر، مونث» به کارگردانی آذر مهرابی در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، بیست و یکمین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «بلوغ؛ مذکر، مونث» به کارگردانی آذر مهرابی از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، شمین صدری، روان‌شناس و محمد طباطبایی، متخصص روان‌شناس ی مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع بلوغ در نوجوانان، نقش والدین و مدرسه در بحران دوران بلوغ و راهکارهای بهبود آن صحبت خواهند کرد. علاوه بر این، محمد تقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند می‌پردازند.

مستند «بلوغ؛ مذکر، مونث»، روایتی کارشناسی و دقیق درباره بلوغ در نوجوانان، مشکلات و دغدغه‌های این دوران سنی است. این مستند ضمن بررسی دقیق موضوع بلوغ، به سراغ روان‌شناسان رفته است تا راه‌حلی برای مشکلات و مسائل این موضوع پیدا کند. همچنین، کارگردان این فیلم، به داخل مدرسه‌ها رفته است و ضمن گفتگو با دانش‌آموزان، نقش والدین و معلمان مدرسه را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

مستند ۵۵ دقیقه‌ای «بلوغ؛ مذکر، مونث» که به کارگردانی آذر مهرابی ساخته شده است، برای اولین بار در شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۹ و جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضائیان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

کد خبر 4610422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha