۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵

فرماندار دماوند خبر داد؛

اجرای طرح دهکده سلامت سالمندان در دماوند

اجرای طرح دهکده سلامت سالمندان در دماوند

فرماندار دماوند از اجرای طرح دهکده سلامت سالمندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری دماوند از اجرای طرح دهکده سلامت سالمندان با توجه به پتانسیل‌ها و قابلیت‌های منطقه خبر داد و گفت: این طرح به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و خیرین حوزه سلامت در دستور کار است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما در شهرستان اجرای طرح دهکده سلامت سالمندان است که در نظر داریم این طرح را با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و خیرین سلامت به اجرا رسانیم.

صفری بیان داشت: از دیگر موضوعات مهم و ضروری در حوزه شهرستان به ویژه در شهر رودهن، احداث بیمارستان یک صد تخت خوابه این شهر است که طی انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و شورای شهر رودهن، دانشگاه آزاد رودهن و دانشگاه علوم پزشکی آزاد استان تهران، مقرر شد این مرکز درمانی که طی سال‌های گذشته بلاتکلیف مانده بود با کمک خیرین احداث و تکمیل شود.

فرماندار دماوند گفت: بیمارستان شهر آبسرد نیز که در قالب درمانگاه بوده و نیازمند ارتقا است، هم اکنون مقدمات کار فراهم شده و در پی اخذ نقشه اجرای پروژه هستیم؛ همچنین درمانگاه شهر رودهن نیز در حال تقویت است تا قبل از احداث بیمارستان، شهروندان بتوانند از این درمانگاه به نحو مطلوب استفاده کنند.

کد خبر 4627683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha