۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۹:۳۰

سایت فروش بلیت مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان مسدود است

سایت فروش بلیت مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان مسدود است

ارومیه – سایت فروش بلیت مسابقات والیبال ملت های جهان که از روز یکشنبه قرار بود بازگشایی شود همچنان مسدود است و علاقمندان قادر به خرید بلیط این مسابقات نیستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از هواداران و علاقمندان به ورزش والیبال و این رقابت ها اعلام کرد: زمان قطعی فروش بلیط مسابقات لیگ والیبال ملتهای جهان از امروز دوشنبه امکانپذیر است.

این اطلاعیه می افراید: از هواداران والیبال اعلام کرده که این مشکل به دلیل تغییراتی در سیستم فروش بلیط به پیشنهاد فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران بوده و زمان قطعی فروش بلیط ها صبح روز دوشنبه بیست خرداد ۹۸ از طریق سایت اورمیا نقطه آی آر خواهد بود.

قرار بود بلیط این مسابقات از امروز دوشنبه صبح در صفحه اینترنتی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه به فروش برسد که باز هم سایت همچنان مسدود است.

هفته سوم مسابقات لیگ ملتهای والیبال از ۲۴ خرداد به مدت سه روز در ارومیه شهر والیبال ایران برگزار می شود.

هفته سوم مسابقات والیبال لیگ ملتها ۲۴ تا ۲۶ خرداد در سالن غدیر ارومیه برگزار و تیم ملی والیبال کشورمان به مصاف تیم های ملی کانادا، لهستان و روسیه خواهد رفت.

هفته اول و دوم و پنجم رقابت های والیبال لیگ ملت ها به ترتیب در کشورهای چین، ژاپن و بلغارستان برگزار خواهد شد. هفته چهارم آن نیز پس از ارومیه در اردبیل برگزار خواهد شد.

کد خبر 4636669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شبنم IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
      7 0
      پس كي بليط تهيه كنيم
    • ناشناس IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
      0 1
      سایت خراب....اطلاع رسانی ناقص.....تکمیل ظرفیت بدون فروختن بلیت ها به مردم..... سرکار گذاشتن ملت....مثل همیشه غیر از این انتظار نمی رفت.....