۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۳۱

امام جمعه مهریز:

ساقط کردن هواپیمای جاسوسی پیام جدی ایران برای آمریکا بود

ساقط کردن هواپیمای جاسوسی پیام جدی ایران برای آمریکا بود

یزد ـ امام جمعه مهریز گفت: ساقط کردن هواپیمای جاسوسی،‌ پیامی جدی از سوی ایران برای آمریکا به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه مهریز با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: برای تحقق عدالت اجتماعی دستگاه قضایی نقش کلیدی و اثرگذاری دارد و تصمیمات رئیس جدید قوه قضائیه امیدهای فراوانی را در دل عدالت‌خواهان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در حکومت اسلامی، عدالت عالی‌ترین آرمان نظام اسلامی است که حتی انبیاء الهی آن را مهمترین هدف خود بیان کرده اند.

محی‌الدینی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با شعار تحقق عدالت، مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض پیروز شد از اینرو رهبر معظم انقلاب، دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت انقلاب نامگذاری کردند.

وی تاکید کرد: امروزه بزرگترین مشکل بشری بی عدالتی در حوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و توزیع ناعادلانه قدرت سیاسی با وجود شایسته سالاری و مردم سالاری است.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه انتخابات در کشور تجلیگاه تحقق عدالت سیاسی است و در این عرصه است که شایستگان، فرصت حضور در انتخابات را داشته و مردم با بصیرت بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند.

محی الدینی ادامه داد: عدالت اجتماعی یعنی توزیع عادلانه امکانات و تقسیم آنها در شهر و روستا و مبارزه با فساد مطابق با بیانه گام دوم رهبری یعنی قاطعیت، ارتباط با مردم، ساده زیستی و خودسازی و تهذیب که مسئولان باید آن را سرلوحله کار خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساقط کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: این اقدام پیام‌های زیادی برای جهانیان به ویژه آمریکا به همراه داشت.

محی الدینی افزود: این اقدام پاسخ قاطع و مقتدرانه به تهدیدات آمریکا، انهدام تجهزات نظامی پشرفته آمریکا در مقابل جنگ الکترونیکی با ایران بود.

امام جمعه مهریز ادامه داد: کشور ایران با داشتن سلاح‌های جنگی، شروع کننده جنگ نخواهد بود اما ساقط کرد هواپیمای جاسوسی، هدیه مرگ بر آمریکا بود.

کد خبر 4646942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha