۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۰

جانشین فرمانده ناجا:

هیچ دشمنی جرات حمله به ایران را ندارد

هیچ دشمنی جرات حمله به ایران را ندارد

گرگان - جانشین فرمانده ناجا گفت: هیچ دشمنی جرات حمله به ایران را ندارد و اراده جمهوری اسلامی در دفاع از کشور به تمام دنیا ثابت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ایوب سلیمانی ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گلستان، اظهار کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی استان گلستان در وحدت مذاهب الگوی جهان اسلام است.

وی افزود: مردمی قانون پذیر، همراه و همکار که در حادثه سیل ثابت شد و مردم آسیب دبده این استان صحه صدر و متانت بالایی دارند.

وی ادامه داد: مردم گلستان بیشترین کمک را به هم استانی‌های خود کردند و این افتخاری برای تطآم و این استان است

برجام به سند بی اعتباری برای دشمنان تبدیل شد

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمن ۴۰ سال هر چه زد به در بسته خورد، گفت: دشمن هر چه در حهت تضعیف، تخریب و حصر قدم برداشت، اراده خداوند قدرت، پیشرفت و بالندگی به این نظام مقدس عطا کرد و در پایان جنگ تحمیلی ما قوی‌تر، مصمم تر و سرافرازتر در عرصه جهانی حاضر شدیم.

سلیمانی تصریح کرد: دشمنان دیدند انقلاب اسلامی از بین رفتنی نیست و به فکر محدودسازی افتادند و کشورهای همسایه ما را محاصره کردند تا در این مناطق پایگاه داشته باشند اما هزینه‌های آنها به نفع انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه ناخواسته و بر خلاف اراده دشمنان منطقه در اختیار و حوزه قدرت و نفوذ ایران قرار گرفت، افزود: آنها تحریم‌های سختی را اواخر دهه ۸۰ بر ما تحمیل کردند تا از پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند.

سلیمانی اضافه کرد: برجام به عنوان نقطه شروع و فرآیندی بود تا نظام ما تحت سیاست‌های آنها باشد اما برجام آنها را به هدف نرساند و برخلاف مسیر آنها حوزه عمل و نفوذ ایران را گسترش داد.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی در جهان مرتبه بالاتر و گسترده‌تری پیدا کرد و نظام استکبار تصمیم گرفت با تمام ظرفیت‌ها وارد میدان شود اما برجام به سند بی اعتباری برای آنها تبدیل شده بود که آن را پاره کردتد.

دشمن قید براندازی نظام را به تاریخ سپرد

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه این بار آمریکا در راس وارد معرکه با جمهوری اسلامی ایران شد، اظهار کرد: آنها رسماً و علناً کشورهای منطقه را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بسیج کردند و منافقین و سلطنت طلبان را به میدان آوردند.

سلیمانی افزود: استراتژی این بود که در داخل کشور رخنه و در نظام ضعف ایجاد کنند تا اجماع جهانی شکل بگیرد و براندازی حاصل شود.

وی ادامه داد: سال ۹۶ توطئه بزرگی در کشور رقم زدتد و بیش از ۸۰ شهر را درگیر کردند اما نتوانستند مردم ایران را با خود همراه کنند.

سلیمانی تصریح کرد: سپس تاریخ را عوض کردند و وعده دادند که جمهوری اسلامی ایران چهلمین سالگردش را نمی‌تواند جشن بگیرد و سال ۹۷ را سال براتدازی جمهوری اسلامی اعلام کردتد.

وی یادآور شد: اما دیدند و دیدیم بهترین امنیت را در سال ۹۷ داشتیم هر چند غوغایی زیر پوست شهر و کشور بود اما ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از ۴۰ سال گذشته برگزار شد و دشمن قید براتدازی را برای همیشه به خافظه تاریخ سپرد.

اراده جمهوری اسلامی در دفاع از کشور به تمام دنیا ثابت شد

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی یک پیام ویژه داشت، گفت: این بیانیه تمام وقت بر وجود دشمن نشست و ایشان به زبان کنایه و استعاره فرمودند برای براندازی تاریح اعلام می‌کنید اما گام اول انقلاب ما گذشت و در ۴۰ ساله دوم تا آخر استوارتر از همیشه هستیم و شما نخواهید بود.

سلیمانی افزود: حاصل کل این ماجرا در اتفاقات یک تا دو ماه گذشته خودش را نشان داد و حادثه پهباد آمریکایی دو مطلب را برای آنها به اثبات رساند.

وی ادامه داد: نیروی عظیم مسلح جمهوری اسلامی ایران بسیار قدرتمندتر از چیزی است که آنها تصور می‌کردند، پدافند سپاه به همین هواپیما و پهباد مکرراً اخطار داد اما آنها باور نداشتند که این اتفاق رخ دهد و پدافند سپاه پهباد آمریکایی را سرنگون کند.

سلیمانی تصریح کرد: دشمنان اراده جمهوری اسلامی ایران را برای دفاع بی قید و شرط از ارزش‌هایی که کسب کرده محک زدند و امیدواریم به اندازه کافی درس گرفته باشد که دیگر نخواهد قدرت ایران را محک بزنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در حوزه امنیتی و دفاعی به بازدارندگی کامل و فعال رسیدیم و هیچ دشمنی جرات حمله به ما را ندارد و ما با عملیات پیش دستانه هر حرکت دشمن را قبل از شروع متوقف می‌کنیم.

تنها امید دشمن توجه به داخل ایران است

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تنها امید دشمن توجه به داخل است، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا در زمستان گذشته تحلیلی خواست که تحلیلگران آمریکایی جواب دادند که ایران در مقابل تخریم‌ها مقاومت کرده و اگر سال‌ها ادامه پیدا کند صدمه نخواهد دید.

سلیمانی افزود: آنها به اطلاع ترامپ رساندند که یا بابد قدرت ایران را بپذیرید یا فشار را ۱۰ برابر کنید و این را ارتش آمریکا می‌گوید که قادر به جنگ با ایران و مردمش نیستیم.

وی تصریح کرد: ارتش آمریکا گفت نمی‌خواهیم درگیر جنگ ناخواسته شویم و باید مقداری فشار را افزایش داده و دنبال راه‌های دیگری برای برون رفت از شرایط خودشاخته باشیم.

سلیمانی ادامه داد: تنها جایی که دشمن به آن امید دارد درون کشور ماست تا آرامش مردم را به هم بزند و در جامعه تشنج ایجاد کند و فاصله بیاندازد.

وی خاطرنشان کرد: تمام سازمان‌های مدافع انقلاب اسلامی همواره برای دفاع آماده هستند و ماموریت نیروی انتظامی هم حفظ، امنیت، نظم و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دستگیری بیش از ۸۰ درصد از مجرمین فضای مجازی

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه خط مقدم نیروی انتظامی مقابله با توطئه‌هایی است که دشمن در داخل برنامه ریزی کرده، گفت: تمام دست اندرکاران نظام باید به نیرو کمک کنند تا دشمن را مایوس و ناکام بگذاریم.

سلیمانی افزود: نیروی انتظامی هر جا که آرامش مردم در خطر باشد و آنها را نگران کند حاضر خواهد بود و طی چهار دهه تلاش، مجاهدت و توسعه متناسب با نیازهای جامعه امروز از ناحا مجموعه‌ای ساخته که از هر جهت به بلوغ و کفایت لازم رسیده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امنیت فضای مجازی دغدغه خانواده‌هاست، یادآور شد: مجرمین بیس از ۸۰ درصد از جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا دستگیر می‌شوند و اگر کوچک‌ترین نشانه‌ای به جای بماند برای پلیس فنا قابل تشخیص است.

کد خبر 4648839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha