نسخه وب پیام‌رسان گپ در غرفه ایرانسل رونمایی شد

نسخه وب پیام‌رسان گپ در غرفه ایرانسل رونمایی شد

همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ نسخه وب «پیام‌رسان گپ» در غرفه ایرانسل رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ظهر امروز ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸، با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و مهدی انجیدنی، مدیرعامل «پیام رسان گپ» نسخه تحت وب این پیام رسان رونمایی شد.

ایرانسل در بهمن ماه سال گذشته اعلام کرده بود با هدف توسعه زیرساخت‌ها، خدمات و جامعه مخاطبان در سطح داخلی و بین المللی در پیام‌رسان گپ سرمایه‌گذاری کرده و در راستای همین سرمایه‌گذاری مشترک، ظهر امروز، نسخه وب این پیام‌رسان نیز در دسترس قرار گرفته است.

نسخه وب پیام رسان گپ به نشانی web.gap.im در دسترس مشترکان این پیام رسان قرار دارد.

از سوی دیگر، تفاهم نامه همکاری با های‌وب با هدف به کارگیری ظرفیت‌های طرفین در زمینه توسعه پوشش مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته و پوشش شبکه‌های ارتباطی باند پهن ثابت کشور، بین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و دکتر ایمان میری، مدیرعامل شرکت داده گستر عصر نوین (های‌وب) امضا شد.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور و های وب به‌عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ارتباطی ثابت در کشور پیرو این تفاهم‌نامه تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارتباطی در سراسر کشور، با تمرکز بر بهبود وضعیت پوشش در مناطق روستایی به کار خواهند گرفت.

همچنین تفاهم‌نامه همکاری با سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) به منظور افزایش ارتباط و همکاری‌های اقتصادی، علمی، پژوهشی، آموزشی و خدمات مشاوره‌ای، اشتراک تجربیات و دانش در زمینه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، بین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و دکتر ابراهیم محمودزاده، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) امضا شد.

با توجه به این تفاهم‌نامه برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره برداری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های طرفین با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مشارکت در طراحی و اجرای طرح‌های تجاری مناسب در حوزه‌های تخصصی مرتبط با ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت خواهد گرفت.

ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ غرفه‌های جداگانه‌ای در سالن‌های ۶، ۸-۹، ۱۸، ۲۷ و ۳۸ و محوطه نمایشگاه را برای ارائه و معرفی خدمات خود، در نظر گرفته است.

نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹ از پنجشنبه ۲۷ تا یکشنبه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸، پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبر 4670966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha