۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی:

مصرف آب شرب در تبریز رکورد زد/ احتمال افت فشار و قطعی آب

مصرف آب شرب در تبریز رکورد زد/ احتمال افت فشار و قطعی آب

تبریز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از افزایش مصرف آب در تبریز طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: مصرف آب شرب در تبریز رکورد زد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایمانلو ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه رکورد مصرف آب شرب در شهر تبریز در هفته آخر تیر ماه شکسته شد، گفت: آب شرب توزیعی در تبریز طی هفته گذشته به طور متوسط روزانه به ۴۶۰ میلیون لیتر رسید.

وی با تاکید بر اینکه این میزان مصرف آب در تبریز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است، گفت: با توجه به افزایش دما و به تبع آن افزایش میزان مصرف آب و با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از احتمال کمبود آب از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم در مصرف آب صرفه جویی لازم را به عمل آورده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

ایمانلو از احتمال افت فشار و قطعی آب نیز خبر داد و گفت: اگر صرفه جویی نداشته باشیم احتمال کمبود و یا افت فشار آب وجود دارد.

وی بر ضرورت رعایت الگوی مصرف آب و مصرف بهینه آن و کاهش ۱۰ درصدی میزان مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری تاکید داشت و گفت: باید مردم و مسئولان برای کاهش مصرف انرژی و آب در این فصل گرم سال تلاش کنند.

کد خبر 4673632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha